POINT PRODUCTIONS OÜ hetkeolukord
Juba 2053 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
POINT Productions OÜ on 2009 aastal loodud ettevõte, mille eesmärgiks on arendada Eesti komöödia ja teatrimaastikul mitmeid uuenduslikke suundi.
Kuni 2014. aasta suveni tegutseti kaubamärgi all Monoteater ja alates 2014 aasta augustist on loodud uus kaubamärk POINT.
2022. aastal moodustas müügitulu 432 868 eur, mis võrreldes eelmise aastaga suurenes 92 272 euro võrra.
Mitmesugused tegevuskulud moodustasid 90 173 eur.
Majandusaasta lõpetati 52 188-eurose kahjumiga.
2022. aastal moodustasid tööjõukulud koos sotsiaalmaksudega 13 683 eur.
Viimased kaks aastat on ettevõtte tegevus olnud tugevate väliste mõjutajate surve all. Covid pandeemia ning teatrivaldkonnale kehtestatud piirangud on tekitanud väga suuri probleeme.
Lisaks on selle kahe aasta jooksul muutunud inimeste tarbimis- ja käitumisharjumused ning süvenev majanduskriis avaldab valdkonnale negatiivset mõju veelgi.
2022. aastal on muutis ettevõtte oma tegevuste fookust ning teatrietenduste loomine ja esitamine asetus pigem tahaplaanile.
Filmide, seriaalide, telesaadete loomine ja tootmine sai uuel majandusaastal peamiseks fookuseks ja jätkame sellega ka 2023. aastal.
Kommentaarid (0)