ANNA KAUPLUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1777 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja komment

ANNA KAUPLUS OÜ hetkeolukord

Juba 1777 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 174 korda.

Tegevusaruanne 2022

OÜ Anna Kauplus on äriregistrisse kantud 05.10.2009.a.

OÜ Anna Kauplus põhitegevuseks on jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted.

Ettevõttel on 2 tegevkauplust- Anna kauplus ja Tarbja kauplus.

2022.a. oli suurte muutuste aasta.

Kevad-suvine periood oli väga töömahukas ja pingeline. Ehitati Tallinn-Tartu-Luhamaa Mäo-Võõbu teelõiku. See tõi kaasa Anna kauplusele suurenenud klientuuri.

September 2022.a. avati eelnimetatud teelõik. Anna kauplus jäi põhimagistraalist ca 2 km kaugusele ning see avaldas päeva pealt mõju kaupluse käibele. Kauplusega ühel kinnistul asuv bensiinijaam lõpetas tegevuse. Antud piirkond ääremaastus poole kuuga.

Anna kauplus leidis võimalusi kulude vähendamiseks (suured jäätmemahutid sai väiksemate vastu vahetatud, vahetati elektri paketti, muudeti kaupluse lahtioleku aegu tööjõukulude vähendamiseks). Suur rõhk pandi kaupluse reklaamimisele ,et ümber lükata levima hakanud väidet kaupluse sulgemise kohta. Sügisperioodil ilmus ajakirjanduses mitmeid artikleid uuest põhimagistraalist eemale jäänud ettevõtetest ja nende toimetulekust. Reklaami telliti Tree Raadiost. Maanteeametiga kooskõlastati liiklusmärkide, mis viitavad Anna kauplusele, tellimus ja paigaldus

Tallinn-Tartu-Luhamaa maantee äärde. Liiklusmärgid paigaldati 2023.a. jaanuaris.

2022 aastal tõsisemalt tööjõu otsimisega ei tegeletud. Tööjõu värbamist takistas ebakindlus tuleviku ees.Suveperioodil kasutati kahte abitöölist.

31.12.2022.a seisuga oli 3 osalise ja 3 täistööajaga töötajat. 1 töötaja on lapsehoolduspuhkusel.

2023.a. eesmärgiks on selgeks saada, kas tekkinud uues olukorras on võimalik Anna kauplusel edasi tegutseda ja kasumisse jääda. Selgitada välja, milliseid muudatusi tuleb veel teha et püsima jääda. Põhirõhk on Tarbja kaupluse arenedamisele. Laiendada pakutavate müügiartiklite hulka, sest klient soovib alati midagi uut ja omapärast. Püüda kaasa minna uute trendidega, kuid samas hoida maapoe staatust, et eristuda uutest loodavatest tankla poe-söögikohtadest.

OÜ Anna Kauplus olulisemad finantssuhtarvud: 2022.a. 2021.a.

Müügitulu 621 136 630 404

Tulu kasv -1,5% 8,8%

Puhaskasum 22 573 17 541

Kasumi kasv 28,7% -40,9%

Puhasrentaablus 3,6% 2,8%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) 5,2 3,7

Kapitali rentaablus (ROA) 19,6% 14,3%

Omakapitali puhasrentaablus (ROE) 26,2% 20,8%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: - tulu kasv (%) = (müügitulu 2022- müügitulu eelnev periood)/müügitulu eelnev periood*100 - kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2022- puhaskasum eelnev periood)/puhaskasum eelnev periood*100 - puhasrentaablus (%) = puhaskasum/müügitulu * 100 - lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused - kapitali rentaablus (ROA) (%) = puhaskasum/ varad * 100 - omakapitali puhasrentaablus (ROE) (%) = puhaskasum/ omakapital kokku * 100 13.03.2023.a.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.