MONGER BALTIC OÜ hetkeolukord
Juba 6836 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Ettevõte, millest me räägime, asutati 2009. aasta lõpus. Selle asutamise peamine eesmärk oli siseneda kaubandusega seotud ettevõtlussektorisse. See oli aeg, mil majandus tervikuna elas üle väga keerulisi aegu. Turu korrastumine oli toimumas ja ettevõtte esimesed sammud olid seotud turu kaardistamisega. Esimestel aastatel katsetati erineva valdkonna tooteid ja kaupu, et mõista, millised neist võiksid olla kõige edukamad.2012. aasta alguses astus ettevõte suure sammu edasi, allkirjastades ainuesinduslepingu kahe uue kaubamärgi esindamiseks Baltikumis. Need kaubamärgid olid Ameerika sporditeipide suurtootja 'KT Tape' ja looduslik kehahooldussari 'Sportique'. Need tooted on saadaval ettevõtte kodulehel www.monger.ee, kus on võimalik leida rohkem infot nende kohta.2014. aastal laiendas ettevõte oma tootevalikut veelgi, lisades kaks uut USA brändi. Esimene neist on 'Zensah', mis on üks enim müüdud kompressioonriiete tootjaid ja müüjaid Ameerikas. Rohkem infot selle brändi kohta saab leida aadressilt www.zensah.com. Teine bränd on 'Cool'n Tape', mis on samuti Ameerikast pärit innovaatiline külmateip. See on asendamatu olukordades, kus puuduvad külmkapid või muud abivahendid.
Ettevõtte tööjõud koosneb peamiselt allhangetest, kuna jooksval majandusaastal ei olnud ettevõttes koosseisulisi palgatöötajaid. Vajalikud teenused ostetakse sisse ja edasimüüjad on regioonis tegutsevad apteegid, spordimeditsiini kliinikud ja teised valdkonna esindajad. Ettevõtte tegevust korraldab juhatuse liige Sven Soomuste, kes on olnud ettevõtte juures selle asutamisest alates ja on olnud oluline osa selle edukusest.
Kommentaarid (0)