LINNA EKRAANID OÜ hetkeolukord
Juba 4629 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Linna Ekraanid OÜ (edaspidi Ettevõte) peamine tegevusvaldkond on digitaalne välimeedia. Ettevõtte LED väliekraanide võrgustikku kuulus 2022 aasta lõpuks 45 pinda üle Eesti.
Tulud
Ettevõtte 2022 aasta müügikäive oli 1,53mil eurot, 2021 müügikäive 1,18mil eurot. Kasv 354tuh eurot ehk 30%.
Suhtarvud: 2022 2021 käibe kasv (%) 30,13% 57,72% brutokasumimäär (%) 13,48% 8,23%
Finantsnäitajate leidmisel kasutatud valemid:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2022 - müügitulu 2021) / müügitulu 2021 * 100
Brutokasumimäär (%) = brutokasum / müügitulu * 100
Tegevused 2022. aastal ja eesmärgid 2023 aastaks 2022. aastal keskendus Ettevõte jätkuvalt digitaalse välimeedia müügi kasvatamisele, võrgustiku laiendamisele ja digitaalse välimeedia üldisele populariseerimisele kogu reklaamiturul. LED ekraanide võrgustik kasvas summaarselt 4 asukoha võrra.
Edukam oli esimene poolaasta, kui kogu välimeedia turg kokku kasvas 30%, digitaalne välimeedia 60% ning Linna Ekraanid OÜ 80%, teise poolaasta tulemused olid pisut tagasihoidlikumad.
2022. aastal alustas Ettevõte koostööd Telia Eestiga, et viimaste Crowd Insight platvormi abil pakkuda reklaamiandjatele täpsemat analüütikat ekraanidest mööduva liiklusvoo kohta.
2023. aastal jätkab Linna Ekraanid OÜ digitaalse välimeedia võrgustiku laiendamist ja panustab digitaalse välimeedia arengusse koduturul.
2023. aasta eesmärkideks: (cid:127) Suurendada omatavate või opereeritavate LED ekraanide võrgustikku (cid:127) Kasvatada ekraanide keskmist müügitulu (cid:127) Kasvatada kliendibaasi (cid:127) Kasvatada müügitiimi ja parendada selle kompetentsi (cid:127) Olla arvamusliider digitaalse välimeedia maastikul Eestis (cid:127) Vähendada välimeedia ökoloogilist jalajälge.
Koostaja:
Mihkel Luks, juhatuse liige
Kommentaarid (0)