ASF SPORTSWEAR OÜ hetkeolukord
Juba 12 911 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
ASF Sportswear OÜ on spordirõivaste tootmise ja müügi ettevõte, mis on tuntud oma kvaliteetsete toodete ja õmblusteenuste poolest. 2022. aastal saavutas ettevõte märkimisväärse edu, kusjuures nende netokäive ulatus 868 193 euroni. See on märkimisväärne tõus võrreldes eelmise aastaga, mil netokäive oli 558 306 eurot. Ettevõtte põhitegevuseks on spordirõivaste tootmine ja müük ning õmblusteenuse osutamine. Nad on spetsialiseerunud kõikidele spordiklubidele vajaminevate rõivaste tootmisele, pakkudes laia valikut tooteid, mis vastavad erinevate spordialade vajadustele. ASF Sportswear OÜ on väike, kuid paindlik tootmisüksus, mis suudab kiiresti reageerida turu muutustele ja klientide vajadustele. Nad on pühendunud kvaliteedi tagamisele ja klientide rahulolu saavutamisele, mis on aidanud neil saavutada oma praeguse edu.2022. aastal oli ettevõtte keskmine töötajate arv 26. Tööjõukulud kokku olid 418 407 eurot, millest sotsiaalmaksud moodustasid 106 833 eurot. See näitab, et ASF Sportswear OÜ investeerib oluliselt oma töötajatesse, tagades, et neil on vajalikud oskused ja teadmised ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.
Ettevõtte juhatus koosneb kahest liikmest, kellest üks on ka tegevtöötaja. See struktuur võimaldab juhtkonnal olla tihedalt seotud ettevõtte igapäevase tegevusega, tagades, et nad on kursis kõigi oluliste otsuste ja muudatustega.
Allhanke osatähtsus netokäibest 2022. aastal moodustas 20%. See näitab, et ASF Sportswear OÜ kasutab allhangete teenuseid osana oma ärimudelist, mis võimaldab neil keskenduda oma põhitegevusele - spordirõivaste tootmisele ja müügile.
Kokkuvõtteks võib öelda, et ASF Sportswear OÜ on edukas ettevõte, mis on pühendunud kvaliteetsete spordirõivaste tootmisele ja müügile. Nende 2022. aasta tulemused näitavad, et nad on suutnud oluliselt suurendada oma netokäivet, investeerida oma töötajatesse ja säilitada paindliku ja kliendikeskse ärimudeli.
Kommentaarid (0)