UMAMI OÜ hetkeolukord
Juba 16 777 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 127 korda.
Tegevusaruanne 2022
Umami OÜ on ettevõte, mis on tegutsenud alates 2011. aasta septembrist. Selle aja jooksul on nad pühendunud toiduainete ja looduskosmeetika jae- ja hulgimüügile, pakkudes laia valikut tooteid, mis on mõeldud nii igapäevaseks tarbimiseks kui ka erilisteks sündmusteks.
Peamised tootegrupid, millega Umami OÜ tegeleb, on kuivained, maitseained ja -kastmed, tervisetooted, gurmeetooted, karastusjoogid, sügavkülmatooted ning vähesemal määral ka looduskosmeetika. Need tooted on hoolikalt valitud, et pakkuda klientidele parimat kvaliteeti ja maitseelamust.
Aruandeaastal lisandus Umami OÜ klientide hulka uusi Horeca ja edasimüügi partnereid, mis näitab ettevõtte pidevat kasvu ja arengut. Lisaks suurendasid nad oma tootevalikut, lisades sortimenti uusi tooteid. See on oluline samm ettevõtte jaoks, kuna see võimaldab neil pakkuda oma klientidele veelgi rohkem valikuid ja rahuldada erinevaid maitse-eelistusi.
Ettevõtte edusammude taga on juhatuse liige Henri Raudnask, kes on pühendunud ettevõtte arengule ja kasvule. Tema juhtimisel on Umami OÜ suutnud laiendada oma sortimenti edasimüüjate juures, mis on oluline saavutus, kuna see tähendab, et nende tooted on nüüd kättesaadavad veelgi suuremale hulgale inimestele.
Kokkuvõttes on Umami OÜ pidevalt arenev ettevõte, mis on pühendunud kvaliteetsete toiduainete ja looduskosmeetika pakkumisele. Nende lai tootevalik, pidev kasv ja areng ning pühendumus kvaliteedile ja kliendirahulolule teevad neist tõelise valdkonna liidri.
Kommentaarid (0)