PÕHJALA BREWING AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 8034 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommen

PÕHJALA BREWING AS hetkeolukord

Juba 8034 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2022

Põhjala Brewing AS põhitegevusalaks on Põhjala kaubamärki kandvate õllede tootmine ja hulgimüük.

Aruanne esitatakse konsolideerituna. Konsolideerimisgruppi kuuluvad emaettevõte Põhjala Brewing

AS (tootmine ja hulgimüük) ning 100% tütarettevõte Põhjala Retail OÜ (baaride ja restoranide opereerimine).

Peamised finantssuhtarvud 2022 2021

Müügitulu (tuhandetes eurodes) 6 578 4 606

Müügitulu kasv 42,8% 20,3%

Puhaskasum (tuhandetes eurodes) 257 45

Puhasrentaablus 3,91% 0,97%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,03 1,24

ROA 4,4% 0,8%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Müügitulu kasv(%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021)/ müügitulu 2021 x 100

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara / lühiajalised kohustused

ROA ( %) = puhaskasum / varad kokku x 100 2022. aasta oli Põhjala senise tegevusajaloo edukaim. Konsolideeritud müügitulu suurenes 2021.

aastaga võrreldes 42,8%, ulatudes ligi 6,6 miljoni euroni. Ettevõtte 2022. aasta konsolideeritud kulumi- ja finantskulude-eelseks kasumiks (EBITDA) kujunes 744 tuhat eurot ning puhaskasumiks 257 tuhat eurot. Kasumlikkuse suurimaks negatiivseks mõjutajaks oli energiahindade kasv. Energiakulud kasvasid absoluutväärtuses võrreldes 2021. aastaga 200 tuhande euro võrra ehk 160%.

Toodangumahuga korrigeerides kasvasid energiakulud 105%. IV kvartalis toimus müügikasvu aeglustumine kõikidel turgudel, mis oli seotud kõrgest inflatsioonist tingitud tarbijate ebakindluse ja kulutuste koomaletõmbamisega.

Müügitulu jõulisele kasvule aitasid kaasa koroonapiirangute kaotamine I kvartalis ning sellele järgnenud kiire taastumine HoReCa sektoris. Lisaks mõjutasid müügitulemust positiivselt Põhjala

Retail OÜ opereeritava uue õllebaari Põhja Konn avamine juunis ja emaettevõtte edukas tootearendus. Põhjala Laagrist on kujunenud Põhjala kõige menukam tootebränd, mis on avanud

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

PÕHJALA BREWING AS on ekspordis edukas

Väike aga tubli  PÕHJALA BREWING AS  müüb oma toodangut 35 välisturul, kirjutab Äripäev. Seepäras vaatame ka meie, kuidas õlletootjal läinud on.

 PÕHJALA BRE
ssb.ee
Väike aga tubli PÕHJALA BREWING AS  müüb oma toodangut 35 välisturul, kirjutab Äripäev. Seepäras vaatame ka meie, kuidas õlletootjal läinud on. PÕHJALA BREWING AS alustas peaaegu 8 aastat tagasi, mil juhatuse liikmed Peeter Keek , Gren Noormets ja Enn Parel , seda juhtima hakkasid.  PÕHJALA BREWING AS-i valdkond on õlletootmine. Samal alal tegutseb 2019. aasta seisuga kokku 55 ettevõtet, mis annavad tööd kokku 804-le inimesele ja kogu valdkonna tänavune käibeprognoos on 256,96 miljonit eurot.  PÕHJALA BREWING AS -i käive moodustas 2018. aastal turuosast 1 protsendi. PÕHJALA

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.