EXTERY OÜ hetkeolukord
Juba 8361 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 20 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 5 korda.
Tegevusaruanne 2022
Extery OÜ on ettevõte, mis on spetsialiseerunud avaliku ruumi välimööbli disainile ja tootmisele. See asutati ja kanti äriregistrisse 20. juunil 2012. aastal. Sellest ajast alates on ettevõte pühendunud kvaliteetsete ja esteetiliselt meeldivate toodete loomisele, mis on mõeldud avaliku ruumi kaunistamiseks ja funktsionaalsuse parandamiseks. Extery OÜ peamised tooted on erinevat tüüpi pargipingid, prügikastid ja muud linnamööblielemendid. Nende disain on loodud Eesti parimate tootedisainerite poolt, kes on pühendunud uute, paremate ja nauditavamate lahenduste loomisele. Ettevõtte pürgimuseks on luua tooteid, mis põhinevad kasutaja soovide ja vajaduste mõistmisel. Extery OÜ jaoks on oluline nii materjalide kestvus, konstruktsioonide tugevus kui ka hea disaini ajatu vaim. Ettevõtte müügistrateegiaks on orienteeritus oma EXTERY kollektsiooni toodete müügile eksporditurgudel ja Eestis, olles strateegiliseks partneriks oma edasimüüjatele.2022. aastal oli Extery OÜ müügitulu 1 922 414 eurot, mis on 28,9% vähem kui 2021. aastal, mil müügitulu oli 2 705 924 eurot. Müügitulust moodustab muu mööbli tootmine 100%. Müük Eesti Vabariiki moodustas 75,4%, muudesse Euroopa Liidu riikidesse 23,1% ja väljaspoole Euroopa Liidu riike 1,4%.2022. aastal aruandeaasta kasumiks kujunes 1 728 eurot, mis on oluliselt vähem kui 2021. aastal, mil kasum oli 401 090 eurot. Aruandeaastal müüdud toodangu kulu oli 1 515 735 eurot, turustuskulud 87 902 eurot ja üldhalduskulud olid 319 232 eurot.
Peamised finantssuhtarvud 2022. aastal olid järgmised: müügitulu oli 1 922 414 eurot, tulu kasv oli -29%, ärikasumi määr 0%, puhaskasum 1 728 eurot, puhasrentaablus 0%, lühiajaliste kohustuste kattekordaja 6, ROA 0% ja ROE 0%.
Aruandeaastal tehti investeeringuid põhivarasse summas 49 034 eurot. Extery OÜ jätkab sama põhitegevusega ka 2023. aastal, püüdes parandada oma toodete kvaliteeti ja suurendada müüki nii kodu- kui ka välisturgudel.
Kommentaarid (0)