MYROOM OÜ hetkeolukord
Juba 13 158 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
MyRoom OÜ on Eesti ettevõte, mis asutati 06. veebruaril 2014. aastal. Selle põhitegevuseks on kaupade ja teenuste vahendamine, mis hõlmab erinevaid sektoreid. 2021. aastal keskenduti aga peamiselt pehme mööbli vahendusteenusele, mida müüdi interneti kaudu. See oli strateegiline otsus, mis võimaldas ettevõttel kasvada ja laiendada oma klientuuri.
Müük toimus peamiselt Eestis, kuid 2022. aastal laienes ettevõte ka Soome turule. See oli oluline samm ettevõtte kasvu jaoks, kuna see avas uue turu ja võimaldas ettevõttel suurendada oma müügitulu. 2022. aasta müügitulu oli 398 604 eurot, mis oli peaaegu 100 tuhande euro võrra suurem kui 2021. aasta müügitulu, mis oli 292 197 eurot. See näitab, et ettevõte on kasvuteel ja suudab oma tegevust laiendada.
Kuid 2022. aastal suurenesid ka ettevõtte väljaminekud, mis viisid ettevõtte väikesesse kahjumisse. See on tavaline kasvava ettevõtte jaoks, kuna laienemine nõuab sageli suuremaid investeeringuid. Ettevõte tegeleb ka finantsinvesteeringutega, mille eesmärk on suurendada kasumit. See on strateegiline otsus, mis võimaldab ettevõttel kasvada ja suurendada oma tulusid.2022. aastal laienes müük ka Soome Vabariiki, mis moodustas esialgu käibest 30 tuhat eurot. See on oluline samm ettevõtte laienemiseks ja kasvuks, kuna see avab uue turu ja võimaldab ettevõttel suurendada oma müügitulu.2023. aastal jätkab ettevõte samal tegevusalal. See tähendab, et ettevõte jätkab kaupade ja teenuste vahendamist, keskendudes peamiselt pehme mööbli vahendusteenusele. Ettevõte jätkab ka finantsinvesteeringutega, mille eesmärk on suurendada kasumit. See on strateegiline otsus, mis võimaldab ettevõttel kasvada ja suurendada oma tulusid.
Kommentaarid (0)