FUNDWISE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 33 865 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 18 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja komm

FUNDWISE OÜ hetkeolukord

Juba 33 865 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 18 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2022

Fundwise OÜ, mis on tuntud oma veebipõhise ettevõtete ühisrahastusplatvormi poolest, tegi 2022. aastal märkimisväärseid edusamme oma platvormi arendamisel. See Eesti ettevõte on pühendunud ettevõtete rahastamisele, pakkudes neile võimalust koguda raha laiema publiku hulgast. Lisaks platvormi arendamisele konsulteeris Fundwise OÜ ka ettevõtteid, aidates neil oma äriplaanide elluviimisel.2021. aastal jätkus kampaaniate rahastamine Fundwise platvormil, hoolimata keerukustest, mida lisas sõja mõju. See näitab ettevõtte pühendumust oma missioonile, mis on aidata ettevõtetel kasvada ja areneda, hoolimata väljakutsetest, millega nad silmitsi seisavad. Fundwise OÜ ei piirdunud ainult olemasoleva platvormi haldamisega, vaid tegi ettevalmistusi ka ühisrahastuse litsentsi taotlemiseks. See on oluline samm ettevõtte kasvu jaoks, mis võimaldab neil pakkuda veelgi rohkem teenuseid oma klientidele.

Ettevõte tegeles ka aktiivse promotsiooniga Eestis ja naaberriikides, otsides uusi koostööpartnereid ja kampaaniaid. See näitab, et Fundwise OÜ on pühendunud oma tegevuse laiendamisele ja uute võimaluste otsimisele.

Lisaks kõigele muule investeeris Fundwise OÜ ka oma platvormi arendusse ja SaaS lahendusse, et pakkuda platvormi koostööpartneritele. See näitab ettevõtte pühendumust innovatsioonile ja pidevale parendamisele.

Vaadates ettevõtte finantsnäitajaid, oli Fundwise OÜ perioodi käive 51 902 eurot, kuid kahjum oli -100 046 eurot. See näitab, et kuigi ettevõte on teinud märkimisväärseid investeeringuid oma tegevuse laiendamisse ja parendamisse, on neil veel teekond kasumlikkuse saavutamiseni. Kuid Fundwise OÜ jätkab oma missiooni, pakkudes ettevõtetele võimalust kasvada ja areneda, hoolimata finantsilistest väljakutsetest.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

7 viga, mida ühisrahastuskampaania korraldamisel vältida

Ühisrahastuskampaania korraldamisel on oluline teha teadlikke valikuid, et vältida vigu, mis võivad kampaania ebaõnnestumist põhjustada. Esiteks on oluline vali
ssb.ee
Ühisrahastuskampaania korraldamisel on oluline teha teadlikke valikuid, et vältida vigu, mis võivad kampaania ebaõnnestumist põhjustada. Esiteks on oluline valida sobiv rahastamisviis ja platvorm, mis toetavad ettevõtte eesmärke ja pakutavat toodet või teenust. Teiseks tuleb kampaania sõnum ja väärtuspakkumine olla selged ning veenvad, et investorid mõistaksid ettevõtte visiooni ja sooviksid sellele toetust pakkuda. Kolmandaks peab kampaania ajastus olema hästi läbimõeldud, et jõuda potentsiaalsete toetajateni õigel hetkel ja hoida nende huvi kõrgel. Turundusstrateegia on samuti üks oluline

Ettevõtte edulugu: Matsimoka | Fundwise

Kuidas leidsite Fundwise’i?   Fundwise\'ist kuulsin esimest korda ajakirjanduses. Alguses pidasin rahastusvõimalust liigselt energiat nõudvaks ja tülikaks ettev
ssb.ee
Kuidas leidsite Fundwise’i? Fundwise\'ist kuulsin esimest korda ajakirjanduses. Alguses pidasin rahastusvõimalust liigselt energiat nõudvaks ja tülikaks ettevõtmiseks. Mingi hetk ütles minu isa Aivar, et ettevõtte kiiremaks arendamiseks võiksime siiski ühisrahastusest vahendeid kaasata. Selle peale uurisin Fundwise\'i portaali, tutvusin raha kaasanud ettevõtete finantsandmetega ja kampaania protseduuridega ning leidsin, et Matsimokal on päris hea võimalus läbi viia edukas kampaania.  Fundwise’i ja Funderbeami vahel valides otsustasime esimese kasuks, sest Fundwise\'i investorid saavad otse

Ettevõtte edulugu: Handies | Fundwise

Kuidas leidsite Fundwise’i?   Aare: “Ma leidsin Fundwise’i täiesti juhuslikult, kui guugeldasin parasjagu erinevaid rahastusvõimalusi. Varem polnud tegelikult k
ssb.ee
Kuidas leidsite Fundwise’i? Aare: “Ma leidsin Fundwise’i täiesti juhuslikult, kui guugeldasin parasjagu erinevaid rahastusvõimalusi. Varem polnud tegelikult kuulnudki Fundwise’ist.” Kuidas sujus kampaania protsess? Kampaania alustamine oli meie jaoks esmakordne, seega kõik oli uus ja meil polnud õrna aimugi, mida teha. Kui Fundwise’iga oli aga ühendus saadud, läks asi päris kiiresti käima. Koostööna valmis meil algne kondikava, mille järgi hakkasime edasi liikuma.  Tagantjärgi võib öelda, et algselt seatud plaan oleks võinud olla veelgi võimsam. Kuigi kampaania live’is oleku ajal meie

7 viga, mida ühisrahastuskampaania korraldamisel vältida | Fundwise

1. Ebasobiv rahastamisviis või platvormi valik   Esmalt mõtle hoolikalt läbi, milline rahastamisviis sobib sinu ettevõttele ja läheb kokku pakutava toote/teenus
ssb.ee
1. Ebasobiv rahastamisviis või platvormi valik Esmalt mõtle hoolikalt läbi, milline rahastamisviis sobib sinu ettevõttele ja läheb kokku pakutava toote/teenusega. Ühisrahastus on hea alternatiiv laenudele või riskikapitalile, kuid veel on valida osalus-, laenu ja kingituspõhise ühisrahastuse vahel. Fundwise on osaluspõhine ühisrahastusplatvorm, mille eesmärk on rahastada keskmise suurusega ettevõtteid, kes pakuvad innovaatilisi lahendusi tootedisaini, energiasektoris, tootmise ja paljudes teistes valdkondades. Läbi osaluspõhise ühisrahastuse saab investeerida otse ettevõtte osakapitali.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.