HR AGENCY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3886 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommen

HR AGENCY OÜ hetkeolukord

Juba 3886 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

HR Agency on oma alguse saanud juba aastal 2015. Tallinnas ning on tänasel päeval juhtiv tööjõurendi teenuseid pakkuv firma Eestis. HR

Agency OÜ eelisteks on suund ja fookus kohaliku tööjõu rakendamisele kohalikes ettevõtetes. HR Agency logo toonideks on sinine, must ja valge - mis peegelduvad ka meie äritegevuses. HR Agency OÜ osakapital on 100% ulatuses Eestimaine ning ettevõtlustulu jääb kodumaale. HR

Agency OÜ väärtustab kodumaad ja siinset rahvast. HR Agency OÜ juhatusse kuuluvad Jaanika Tammekänd ja Silver Hõbemägi.

HR Agency on kogunud suurel kiirusel tunnustust just tööjõurendi pakkujana, kuid oleme jõudsalt sisenenud ka sihtotsingu turule. Lisandunud on lisateenused ja väärtuspakkumised nii tööjõurendile, kui sihtotsingu teenustele. HR Agency on kohandanud oma teenused just kodumaistele ettevõtetele sobivaks ning mugavaks.

HR Agency paindlikust ja kvaliteeti värbamisprojektide läbiviimisel on kogenud Eesti suurimad tööandjad ning spetsiifiliste personalivaldkonna täislahenduste pakkujana oleme tuntud eelkõige FinTech ja Startup maailmas.

2022.a. oli HR Agency OÜ müügitulu 1 935,1 tuh. EUR, suurenedes 2021.aastaga võrreldes tagasihoidlikud 2,9 %.

HR Agency müügitulust moodustas 100% müük Eestisse ning puhaskasum moodustas 3 tuh eurot.

2022 aasta oli proovikiviks enamus personalivaldkonna ettevõtetele, sellele vaatamata suutis HR Agency oma jätkusuutlikust ja edumeelsust tõestada selles turbulentses majanduslikus tsüklis. HR Agency suutis 2022 aastal keskmise töötajate arvu säilitada 2021 aasta tasemele, milleks oli 99 töötajat. HR Agency tööjõukulud olid 2022 aastal 1 544,2 tuh.eurot.

Järgmisel majandusaastal on HR Agency eesmärgiks täiustada oma teenuste portfelli. Eelkõige on HR Agency edu saladuseks olnud oma klientide kuulamine ning seda ei kavatse HR Agency muuta ka tulevikus.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Haloefekt ja sarveefekt võivad värbajale suure karuteene teha

HR Agency värbamisagentuuri turundusjuht Fred Moritz selgitab, miks pigistatakse mõne kandidaadi puuduste puhul silm kinni ning teiste kõige pisemad miinused pa
hragency.ee

Anna muljed katseajast: Arendan oma brändi ja liigun sihtotsingute suunas

Katseajal läbitud õpe, uued kogemused ja isiklik areng ning selle kõige reflekteerimine on iga töötaja jaoks väärtuslik. Täpselt nagu me teeme tagasiside vestlu
hragency.ee

Minu töö vaheldusrikkus: värbajad

Milline on HR Agencys töötavate värbajate igapäevane elu? Kas pikaajaliselt värbajana töötanud inimese kogemus erineb suuresti algaja värbaja omast? Palusin kah
hragency.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.