KONVERSIOON OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Mis on konversioon?Konversioon on ettevõtte jaoks tähtsaim soovitud tegevus või tegevused, mida külastajad võiksid sinu veebilehel teha. See on tegevus, mis too

Milline on hea konversioonimäär ja kuidas seda tõsta?

Mis on konversioon?

Konversioon on ettevõtte jaoks tähtsaim soovitud tegevus või tegevused, mida külastajad võiksid sinu veebilehel teha. See on tegevus, mis toob sulle otseselt või kaudselt tulu – seetõttu on seda ka oluline mõõta ja jälgida. Enamasti on konversiooniks ost, aga näiteks ka päringuvormi saatmine, mingit sorti listiga liitumine (näiteks kirjapanek üritusele) või näiteks ka mingi materjali allalaadimine.

Kuidas saada aru, kas veebilehe või e-poe konversioonimäär on hea või halb?

– Kui tead valdkonna keskmist konversioonimäära ning sinu lehe konversioonimäär jääb sellest allapoole
– Mõnikord polegi kõige olulisem teada, kas konversioonimäär on hea või halb, sest konversioonimäära parandavaid tegevusi tuleb teha pidevalt – konversioonimäär ei ole kunagi liiga hea, paremaks saab alati
– Kui näiteks sinu juhtkond mainib, et e-kanal võiks rohkem müüke tuua, siis tasub kahtlustada madalat konversioonimäära

Kõige kiiremini saad ülevaate oma konversioonimäära olukorrast kui lased teha konversioonimäära auditi. Selle raames saad konversioonimäära üldhinnangu ning soovitused, milliseid kohti lehel lihvida vaja oleks.

Kuidas konversioone mõõta ehk träkkida (conversion tracking)?

Kõige mugavam on mõõtmiseks seadistada Google Analytics, mis arvutab ise lehe konversioonimäära ja võimaldab seda igakuiselt jälgida. Teine variant on arvutada ise, jagades ühes kuus tehtud konversioonide  (ostud või päringute arv või materjali allalaadimiste arv või liitjuate arv) arvu sama kuu lehe külastajate arvuga.

Millised võivad olla madala konversioonimäära põhjused?

Põhjuseid, mis konversioonimäär on madal, võib olla palju. Seetõttu on neid ise tuvastada pigem keeruline, mis tähendab, et eksperdi kaasamine, kasvõi pisteliselt, võib anda palju parema tulemuse. Mõnikord kui isegi suudetakse probleemid iseseisvalt tuvastada, ei suudeta või ei osata välja mõelda toimivaid lahendusi. Toimivate lahenduste jaoks võib mõnikord olla vajalik palgata arendaja, digiturunduse spetsialist, kogenud turundaja, disainer või mõni muu professionaal, ning seetõttu jäävad tihti lahendused toppama.

Madala konversiooni põhjusteks võivad näiteks olla: väärtuspakkumise puudumine, lehe kohmakas ostukogemus või vähene atraktiivsus-esteetilisus, puudulik info, vähene usaldusväärsus või liigne keerukus, lehe mitteilmumine Google otsingu esilehel (madal SEO), lehe vähene konkurentsivõime (sh näiteks hinnaeelis), retargeting reklaamide puudumine, FOMO-elemendi puudumine jpm. Täpsemalt aitabki põhjuseid tuvastada konversioonimäära audit.

Millest alustada?

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Turundaja küsib: Google Ads reklaam vs SEO – mis on erinevus, kumb toob paremad tulemused, kui palju investeerida?

Kes ei tahaks olla oma äriga seonduvate märksõnadega Google otsitulemuste esilehel? Selleks on 2 võimalust: kasutada Google Ads reklame või tegeleda kodulehe op
ssb.ee
Kes ei tahaks olla oma äriga seonduvate märksõnadega Google otsitulemuste esilehel? Selleks on 2 võimalust: kasutada Google Ads reklame või tegeleda kodulehe optimeerimise ehk SEO-ga. Need 2 võivad tekitada aga omajagu küsimusi: kui palju mõlemisse raha ja ka aega investeerida, kumb toob paremad müügid, millal vähendada Google Ads eelarvet ja kuidas hinnata nii Google Ads kui ka SEO tulemuslikkust. Google Ads reklaam: “pay to play” – kiire tulemus kõrge hinnaga Google Ads võimaldab reklaamida oma tooteid või teenuseid Google’i otsingutulemustes aga ka teistel Google’i platvormidel, näiteks

Mis on SEO ja kuidas aitab see Sinu kodulehte või e-poodi?

SEO ehk kodulehe otsingumootorile optimeerimine on veebilehe ja selle sisu kohandamine selleks, et olla leitavam otsingumootorites nagu näiteks Google või Bing.
ssb.ee
SEO ehk kodulehe otsingumootorile optimeerimine on veebilehe ja selle sisu kohandamine selleks, et olla leitavam otsingumootorites nagu näiteks Google või Bing. Kui oled kunagi mõelnud, kuidas Google või teised otsingumootorid otsustavad, milline veebileht ilmub  otsingutulemustes esimesena, siis vastus peitub SEO-s. SEO peamine eesmärk on teha veebileht otsingumootori ja kasutajate jaoks maksimaalselt atraktiivseks. Selleks kasutatakse erinevaid meetodeid, alustades Google´s enimotsitud märksõnade väljaselgitamisest ja lõpetades kodulehe tehniliste arendustöödega, mida teostab kodulehe

Kuidas teha ise oma kodulehele või e-poele SEO, turunduse ja kasutuskogemuse auditit? Tuvasta oma veebilehe kitsaskohad.

Isegi väikesed muudatused sinu kodulehel või veebipoes võivad müüki märkimisväärselt tõsta.   Aga kust alustada?   Siin on väike juhend,   kuidas oma kodulehe v
ssb.ee
Isegi väikesed muudatused sinu kodulehel või veebipoes võivad müüki märkimisväärselt tõsta.  Aga kust alustada?  Siin on väike juhend,  kuidas oma kodulehe või veebipoe SEO-d,  turundust ja kasutuskogemust ise baastasemel analüüsida. SEO-audit Võtmesõnad ja -fraasid:  Määra kindlaks oma äri märksõnad,  mida inimesed Google otsingus kasutavad sinu toodete või teenuste leidmiseks.  Esmalt proovi ise mõned sõnad välja mõelda ning seejärel Google´s otsida – juba see paneb mõtted liikuma. Kui kasutad Google Ads´i, siis seal on olemas selline tööriist nagu Keyword Planner, millega saad

Kas orgaanilise liikluse vähenemine võib olla märk teie veebipoe SEO strateegia vananemisest?

Otsingumootori optimeerimine (SEO) on iga e-kaubandusega tegeleva ettevõtte elujõud, mis soovib digitaalsel turul edukas olla. See on kunst ja teadus oma veebip
ssb.ee
Otsingumootori optimeerimine (SEO) on iga e-kaubandusega tegeleva ettevõtte elujõud, mis soovib digitaalsel turul edukas olla. See on kunst ja teadus oma veebipoe joondamiseks otsingumootorite algoritmidega, et saavutada suurem nähtavus ja meelitada ligi rohkem potentsiaalseid kliente. Orgaanilise liikluse vähenemine Orgaaniline liiklus viitab külastajatele, kes jõuavad teie veebisaidile tasustamata otsingutulemuste kaudu. See on selge näitaja teie SEO tervisest. Google Analytics ja muud arenenud analüütikatööriistad aitavad teil jälgida oma liiklusmustreid. Kui märkate pidevat langust, on

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.