THT FACTOR OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 956 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga komment

THT FACTOR OÜ hetkeolukord

Juba 956 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

THT Factor OÜ alustas äritegevust juunis 2016, Liha&Tapase kaupluse avamisega Rocca al Mare Kaubanduskeskuses.

Liha&Tapas on uus kaubamärk, eesmärgiga tuua maale ja turustada kvaliteetseid lihatooteid ja suupisteid.

Peamisteks müügi toodeteks on laagerdunud loomaliha, singid, vorstid, kastmed, suupisted ja veinid.

Peamisteks tarnijateks liha ja vorstitooted hispaania Sola, E-Toidupood, Almerc Holding OÜ.

Veinide osas Balmerk AS, eDrinks OÜ ja MITI grupp

Toodete importimiseks on sõlmitud lepingud veinide osas Hispaania veinitootjaga MAS RODO, ning suupistete osas Hispaania kaubamärgiga

Espinaler 2017. a leiti uued partnerid Hispaaniast sinkide, vorstitoodete, suupistete ja veinide impordiks,

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.