MARJATAR OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 689 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommen

MARJATAR OÜ hetkeolukord

Juba 689 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Ettevõtte peamiseks tegevuseks on kohaliku toidu väärindamine ja müük lõpptarbijale. Kasutatakse oma talutoodangut ja korjatakse toorainet ka metsast. Tegevuse hooajalisus on seotud saagi korjamise ajaga. Osaliselt saab marju külmutada, nii et tootmine saab toimuda ka hooaja välisel ajal. Renoveeriti ka suurem tootmishoone, kus on toitlustuse teenindamise ja koolituste tegemise võimalus. Omatoodangut turustatakse laatadel.

Lepingud on Tallinna Kaubamajaga, AS Selveriga, väiksemate ökopoodidega.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.