GROUSEBERRY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 369 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteerit

GROUSEBERRY OÜ hetkeolukord

Juba 369 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Grouseberry OÜ asutati 2018 aastal. Ettevõtte tegevuse eesmärk on naturaalsete mahlajookide ja marjadest toodete tootmine.

2022 aastal laiendati limonaadide sortimenti, jätkati VOH brändi arendamist (Vaarikad Omas Headuses) ja toodangule turustusvõimaluste otsimist. Jätkus vaarikaseemnepulbri ja -õli lisandiga uute innovaatiliste toitude väljatöötamine PRIAlt saadud "Uute toodete, tavade, protsesside ja tehnoloogiate arendamise toetuse" toel.

Tehti investeering: osteti väikebuss.

Omakapitali osakaalu taastamiseks suurendatakse 2023 aastal müügikäivet 2022 jooksu väljatöötatud uute innovaatiliste toitude osas.

Kulutused toodete arendamiseks on tehtud ja plaanis on turule tuua kolm uut toodet vaarikaseemnejahu- ja õliga.

Jätkub ka mahlade, mahlajookide ning limonaadide müük endistele ja uutele ostjatele.

Ettevõtte juhatus on kaheliikmeline, juhatuse liikmetele maksti töötasuna 2022 aastal 3539 eurot.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.