GROUSEBERRY OÜ hetkeolukord
Juba 369 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Grouseberry OÜ asutati 2018 aastal. Ettevõtte tegevuse eesmärk on naturaalsete mahlajookide ja marjadest toodete tootmine.
2022 aastal laiendati limonaadide sortimenti, jätkati VOH brändi arendamist (Vaarikad Omas Headuses) ja toodangule turustusvõimaluste otsimist. Jätkus vaarikaseemnepulbri ja -õli lisandiga uute innovaatiliste toitude väljatöötamine PRIAlt saadud "Uute toodete, tavade, protsesside ja tehnoloogiate arendamise toetuse" toel.
Tehti investeering: osteti väikebuss.
Omakapitali osakaalu taastamiseks suurendatakse 2023 aastal müügikäivet 2022 jooksu väljatöötatud uute innovaatiliste toitude osas.
Kulutused toodete arendamiseks on tehtud ja plaanis on turule tuua kolm uut toodet vaarikaseemnejahu- ja õliga.
Jätkub ka mahlade, mahlajookide ning limonaadide müük endistele ja uutele ostjatele.
Ettevõtte juhatus on kaheliikmeline, juhatuse liikmetele maksti töötasuna 2022 aastal 3539 eurot.
Kommentaarid (0)