MODENA ESTONIA OÜ hetkeolukord
Juba 2464 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.
Tegevusaruanne 2022
Modena Estonia OÜ (endise nimega BuyPlan Estonia OÜ) on asutatud 07.10.2019 pakkumaks makseteenuseid ja ostufinantseerimist, mis on loodud vastamaks uue nutigeneratsiooni soovidele ja eelistustele.
Modena visiooniks on pakkuda kaupmeestele ausat, läbipaistvat ning pikaajalistele suhetele ehitatud toodet viisil, mis asetab fookuse kasutajakogemusele, disainile ning brändile eesmärgiga olla „Mugavaim viis shoppamiseks“.
2020. aasta teises kvartalis alustas Modena äritegevusega, hakates pakkuma kaupmeestele arvete faktoorimist, mis võimaldab nende klientidel tasuda enda ostude eest 30 päeva hiljem või kuni kolme võrdse kuumaksena, rakendamata seejuures klientide suhtes mistahes lisatasusid.
Hiljem maksmine võimaldab klientidel optimeerida kulutusi pikema perioodi peale, mis lihtsustab klientide ostuotsuseid ning vähendab pooleli jäävate ostude arvu. Kaupmees suurendab seeläbi oma müügikäivet ja keskmise ostukorvi väärtust.
2021. aasta jaanuaris andis Modena sisse taotluse krediidiandja tegevusloaks, et eesmärgiga pakkuda ostude finantseerimist ka läbi järelmaksu pikematele perioodidele. Finantsinspektsioon kinnitas tegevusloa 2021 augustis. Krediiditooteid hakkas Modena pakkuma 2021 detsember.
Selleks, et maandada ettevõtte krediidiriske järgib ettevõte kõiki vajalikke vastutustundlikke laenemise põhimõtteid.
2022 ja ka 2023 aasta makrokeskonda mõjutavad Venemaa sõda Ukrainas ning Euribori kiire tõus. Mõlema teguri mõju on Modena Estonia
OÜ-le negatiivne. Euribori tõus mõjutab Modena Estonia OÜ kaasatud kapitali hinda ning ka tarbijate kindlustunnet. Nii Euribori tõus kui
Venemaa sõna on vähendanud tarbijate võimet ja soovi investeerida ning tabida. Sellest tulenevalt on jaeturg Eestis madalseisus. Aga vaatamata turu nõrkusele on Modena Estonia OÜ suutunud finantseerida 2022 aasta jooksul üle 28000 ostu ning 31.12.2022 sisuga üle 20 000 aktiivse kliendi. Müügitulemustega jääb Modena juhtkond rahule. Ostutehingute arvus planeerib Modena juhtkond 25% suurenemist 2023 aastal ning üldiselt portfelli kasvu 3 – 5 korda.
2022 jätkas Modena investeeringuid tarkvarasse, et pakkuda klientidele mitmesuguseid makse- ja finantseerimistooteid. Sellega soovib Modena jätkata ka 2023 aastal.
2023. aasta eesmärkideks on krediidiportfell vähemalt kolmekordistamine ning kuises arvestuses kasumisse jõuda.
Tähtsamad suhtarvud:
Varade käibekordaja: 7%
Varade käibekordaja = (intressitulu + teenustasutulu) / varad kokku
Maksevõime kordaja: 2,38
Maksevõime kordaja = käibevarad / lühiajalised kohustused
Kommentaarid (0)