HIIU MEEDIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 477 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga komment

HIIU MEEDIA OÜ hetkeolukord

Juba 477 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Hiiu Meedia OÜ on asutatud 04. mail 2022. aastal 25 eraisiku ja ettevõtte poolt. Maikuus sõlmitit leping OÜ-ga Saaremaa Raadio Hiiu Lehe ilmumisõiguse omandamiseks 90 000 euro eest.

Hiiu Meedia müügitulu 2022. aastal oli 158 829 eurot. 2022. aasta lõppes 45 847 euro suuruse kahjumiga. Kahjumi põhilised põhjused (cid:127) uue ettevõtte asutamisega seotud juriidilised kulud (cid:127) Hiiu Lehe seniselt väljaandjalt omandatud Hiiu Lehe kaubamärgi raamatupidamislik kulum (cid:127) ajalehtede kojukandekulude hinnatõus (cid:127) toimetuse töö ümberkorraldamisega seotud tööjõukulud (cid:127) ajalehe müügihinda ei ole 2022. aastal tõstetud 2023. aasta esimese kolme kuuga on ettevõte jõudnud kasumisse.

Juhtimine ja töötajad. Hiiu Meedia tööd juhib juhatuse liige Piret Eesmaa, kes töötab ka peatoimetajana. 2022. aastal töötas Hiiu Lehe toimetuses põhitöökohaga 5 töötajat ja 2 käsunduslepiguga töötajat. 2022. aasta palgakulud olid kokku 75209 eurot, millest 9622 eurot olid honorarid. Palgakuludele lisanduvad sotsiaalmaksud olid 22155 eurot, mis teeb tööjõukuludeks 97 363 eurot.

2022. aasta põhilised tegemised (cid:127) Suvel anti välja 16-leheküljelist suvelisa nimega Suveleht: selleks võeti tööle Suvelehe toimetaja Piret Eesmaa ja loodi täiesti uus bränd koos kujundusega. Läbivad teemad kultuuri- ja spordiüritused saarel, raamatukogudeaasta puhul tiir mööda Hiiumaa raamatukogusid, Hiiumaa kirjanduse aasta puhul soovitati Hiiumaa autorite raamatuid, tutvustati Hiiumaa randu ja matkati mööda RMK matkateed ümber Hiiumaa (cid:127) Toimus Hiiu Lehe Disko Kalanas Esko Baaris, kus arutlesime vaba ajakirjanduse võimalikkuse üle Hiiumaal. Vestluses osalesid Daniel

Vaarik, Andreas Kaju, Harda Roosna ja Piret Eesmaa, modereeris Keit Kasemets. Õhtul mängis muusikat Eiki Nestor. Hiiu Lehe viktoriinis loositi välja üks aastatellimus. Diskot tuli kaema ligi 50 inimest.

(cid:127) Oktoobris alustas tööd uus peatoimetaja - Piret Eesmaa.

(cid:127) Sügisel läbis Hiiu Lehe välimus uuenduskuuri – kujundati uus logo ja tehti ka täiesti uued põhjad põhilehele (cid:127) Mindi üle lepingupõhistelt ajakirjanikelt honoraride ja kaastöötajate süsteemile. Osa neist (Raul Vinni, Harda Roosna ja Peep Lillemägi) said lisaks honorarile ka toimetajatasu, mis tähendas vastutust ja kohustust täita igas lehes vähemalt üks lehekülg (cid:127) 2022. aastal kirjutatud artiklitest pääses Meedialiidu ajakirjanduskonkursi finaali üks arvamuslugu – Piret Eesmaa "Suvi, mil hakkasin päriselt mõistma oma vanaisa" (cid:127) 2022. aastal kujundatud külgedest pääses Meedialiidu kujunduskonkursi finaali 28. novembri uudis "Hirmuste külas on nüüd üks maja pime", mis pälvis ka maakonnalehtede uudiste kategoorias peaauhinna – kujundus Valdek Alber, foto Meeli Küttim (cid:127) Detsembris tulime välja uuenenud kodu- ja digilehega, millel aasta lõpuks oli 33 tellijat (29. juunil 2023 on neid juba 209) (cid:127) Uuendasime oluliselt Hiiu Lehe sotsiaalmeediat – äratasime ellu Facebooki (laigid jõudsid esmakordselt 200-300ni) ja tekitasime Instagrami (praegu jälgijaid 439); pikalt kulus aega sellele, et saada uudiste linkidele Facebookis pildid külge (cid:127) Tegime ka sotsiaalmeedias paar turunduskampaaniat, kus loosisime välja ühe kolme kuu tellimuse, fotosessiooni (cid:127) Müüsime mõned sotsiaalmeediareklaamid (cid:127) Küljendaja ja korrektor said uued arvutid, soetati ka vajalik arvuti tarkvara (cid:127) Kõikide palgad tõusid 2023. aasta seni olulisemad sündmused (cid:127) Oleme teinud palju tööd digilehega, et kasvatada tellijate numbreid – muutunud on veidi digilehe välimus, palju on galeriisid, teeme ka videoid, lugejaküsitlus, mida saab kasutada paberlehe arvamusküljel (cid:127) Seoses videote tegema hakkamisega on loodud ka Hiiu Lehe Youtube'i konto; populaarsematel videotel on 200-300 vaatamist (kuskil gruppides on linki jagatud), kõige populaarsemal 806 (see oli avalik algusest peale) (cid:127) Videotele lõime ka kõlli ja Hiiu Lehe alguslogo (cid:127) Veebruaris toimus Hiiu Lehe valimisdebatt restoranis Kork, kus osalesid kõigi erakondade ringkondade esinumbrid või nende asendajad ning seda tuli vaatama-kuulama ca 50 inimest, lisaks oli vaatamisi veebis ca 60. Youtube'is on järelvaatamises 69 vaatamist, Facebooki videol (cid:127) Märtsis alustas tööd tegevtoimetaja-arendusjuht Raul Vinni (cid:127) Koostöö Rudolf Tobiase 150. sünniaastapäeva festivaliga (cid:127) Seoses muudatustega veebis on sotsiaalmeedia kihama löönud ja oleme jõudnud esimeste postitusteni, millel on üle tuhande laigi ja üle kahekümne jagamise (cid:127) Videote, piltide ja töö tegemiseks kasutavad ajakirjanikud isiklikke tehnilisi vahendeid

Piret Eesmaa juhatuse liige

Kärdlas, juuni 2023

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.