LIDO KRISTIINE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 432 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga komment

LIDO KRISTIINE OÜ hetkeolukord

Juba 432 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Lido Kristiine OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on 07.07.2022.aastal registreeritud ettevõte ning pakub LIDO kaubamärgi nimetuse all toitlustamist restoran-bistroos Kristiine keskuses. LIDO Kristiine restoran-bistroo avati klientidele 28.04.2023.aastal. LIDO kuulub Läti päritolu restoraniketti, mis omab väga pikaajalist toitlustuskogemust.

Kristiine keskuses avatud Eesti neljanda LIDO aluseks on mitmekesine menüü ja lai valikuvõimalus, kohapeal valmistatud maitsvad toidud, võimaluse koostada oma soovi järgi toiduportsjon ja kiire teenindus, samuti

LIDO-le iseloomulik interjöör ca 200 istekohaga. Vastavalt hooajale täieneb menüü saadaolevatest kohalikest värsketest toorainetest. Ettevõtte juhtkonna ülesanne on arendada teenindus- ja turismivaldkonda, toetudes kõrgele kvaliteedile, pöörates rohkem tähelepanu tervislikule toitumisele ja keskkonna hoidmisele.

Lido Eesti OÜ tootmistsehhis valmistatakse igal hommikul ning transporditakse ettevõttele värsked pooltooteid. Peale COVID pandeemiat hakkas LIDO AS (Läti) tootmine varustama Eestis asuvaid Lidosid pooltoodetega, millest osad valmistatakse lõpptooteni LIDO Eesti OÜ tootmises ja osad tooted viimistletakse lõpuni igas Lido restoran-bistroos. Tootmise tsentraliseerimine Eestis ja Läti Lido tootmisüksusest pooltoodete tarnimine Eestisse on võimaldanud töötajate arvu vähendamist ja tööjõukulude kokkuhoidu.

Arengusuundadest on võetud eesmärgiks võtta kasutusele iseteeninduse kassasüsteem. Praegu ei ole planeeritud soetada süsteem olulise investeeringuna, vaid kasutada seadmete renditeenusena.

Juhtkond on hinnanud väliste tingimuste mõju Ettevõtte finantsolukorrale ja jätkusuutlikkusele, analüüsinud võimalikku mõju Ettevõtte käibele ning tulevastele rahavoogudele ning tegelenud kaasnevate negatiivsete majanduslike tegurite ja riskide maandamisega.

Juhtkond on hinnanud Ukrainas toimuva sõja mõju Ettevõtte majandustulemustele ning potentsiaalset mõju

Ettevõttele tulevikus. Ettevõtte koduturgude sisetarbimise vähenemine, tööpuuduse kasv, pidev hinnasurve toormele ning drastiliselt kõikuvad energiakulud võivad negatiivselt mõjutada Ettevõtte tulemusi ka lähitulevikus. Ettevõtte juhtkond on olnud oma prognoosides mõõdukalt ettevaatlik. Käesolev majandusaasta aruanne on koostatud viisil, et Ukrainas sõja võimaliku mõjuga on arvestatud nii lõppenud majandusaasta aruandes kui ka võimaliku mõjuga järgnevate majandusaastate rahavoogudele ning finantsseisundile.

Vilve Tuulmets

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.