OPEN KNOWLEDGE ESTONIA MTÜ hetkeolukord
Juba 549 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2022
Open Knowledge Estonia MTÜ (edaspidi OKEE) tegutseb vabatahtlike võrgustikuna, kus valdkonna arendamiseks teevad koostööd erinevad organisatsioonid ja avaandmete entusiastid.
Ühingu tegevused on suunatud avaandmete ja laiemalt andmepädevuse ja digitaalse kirjaoskuse edendamisele. 2022. aasta kulud ja tulud on seotud andmeklubide korraldamisega, sotsiaalse ettevõtlusega ning kogukonnast võrsunud projekti toetamisega.
Andmekooli ja andmeklubide kaudu arendatakse andmehuviliste võrgustikku, viies läbi üritusi ning konsulteerides avaliku sektori ning kolmanda sektori esindajaid.
Kogutud annetustest kaeti Hack the Crisis häkatonilt võrsunud koroonakaart.ee taristu kulusid. Projektiga seotud muud tegevused on teostatud vabatahtlike poolt.
Liikmed, võrgustik, seosed teiste organisatsioonidega Ühingul on hetkel 25 ametlikku liiget (nimekiri siin: https://github.com/okestonia/esindus/blob/master/members.md).
Liikmete seas on üksiksikute kõrval ka organisatsioonid: Tehumiin OÜ, Datame OÜ, Scoriff OÜ, Stats Unities Ltd, Open Knowledge Finland,
CitizenOS (Teeme Ära SA) ja NJORD Advokaadibüroo OÜ ning seega on kaasatud laiem ring inimesi, kes on ühinguga seotud ning selle eesmärkidesse panustavad. Samuti on ühingu ja selle kanalite ümber koondunud teemast huvitatute ring, kes omavahel jagavad uudiseid maailmast ning levitavad infot nii Eestis kui mujal toimuvate sündmuste kohta.
OKEE hallatavas Facebooki lehel Open Data Estonia on 765 registreeritud kasutajat, Open Knowledge Estonia lehel 812 registreeritud kasutajat ning avaandmete arendamise projekti raames loodud OpenESTdata grupis 1290 kasutajat.
MKM ja RIA algatusel osales Open Knowledge riigi kampaanias Anneta Kõnet, millega koguti eestikeelse kõne näiteid, et arendada keeletehnoloogia võimalusi. Kampaaniat toetas Meta korporatsioon reklaamikrediidiga, mille eest levitati sotsiaalmeedias kutset annetada kõnet.
Kampaania kestis 4 kuud.
Kommentaarid (0)