STREETBRAND OÜ hetkeolukord
Juba 8145 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 21 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 10 korda.
Tegevusaruanne 2022
Streetbrand OÜ kuulub FIFAA AS kontserni. Streetbrand OÜ on asutatud 2013. aastal ning Osaühingu põhitegevusalaks on spordi- ja vabaaja kaupade jaemüük kolmes Ballzy kontseptsiooni kaupluses ning interneti teel ballzy.eu veebipoes.
Majandusaasta algas 01.01.2022 ja lõppes 31.12.2022.
Streetbrand OÜ emaettevõtja on AS Fifaa, kes on registreeritud Eesti Vabariigis. Streetbrand OÜ on AS Fifaa 90% osalusega tütarettevõte.
Lõppenud majandusaastal saadi müügitulu 10 039,7 tuhat eurot ( 2021.a. 6 152,3 tuhat eurot). 2022. aastal kujunes ettevõte puhaskasumiks 1 294,6 tuhat (2021.a. teenis ettevõte puhaskasumit 537,0 tuhat eurot).
Müügitulu kasvas peamiselt tänu e-poe müükide jätkuvale kasvule, eelkõige Soome ja Leedu turul. Lisaks avasime suvel uue Ballzy kaupluse
Tallinnas Viru Keskuses. Müügitulu mõjutasid positiivselt globaalsed trendid jalatsiturul ning nõudlus Streetbrand OÜ esindatavate brändide järele.
Ettevõtte palgakulu oli 482,1 tuhat eurot (2021.a. 361,3 tuhat eurot).
Peamised finantssuhtarvud (tuhandetes eurodes) 2022 2021
Müügitulu 10 039,7 6 152,3
Müügitulu kasv 63,2% 87,8%
Puhaskasum 1 294,6 537,0
Kasumi kasv 141,1% 363,3%
Puhasrentaablus 12,9% 8,7%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:
Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2022 – müügitulu 2021)/ müügitulu 2021 * 100
Kasumi kasv (%) = (puhaskasum 2022 – puhaskasum 2021)/ puhaskasum 2021 * 100
Puhasrentaablus (%) = (puhaskasum/müügitulu)*100
Personal
Streetbrand OÜ keskmine töötajate arv taandatuna täistööajale oli majandusaastal 17 töötajat (2021: 13 töötajat). 2022. aastal moodustasid tööjõukulud 642,1 tuhat eurot (2021: 480,6 tuhat eurot). Juhatuse liikmetele arvestatud tasu 2022.a. oli 65,5 tuhat eurot (2021.a. 55,5 tuhat eurot).
Äritegevuse hooajalisus
Ettevõtte äritegevuses ei ole tavapärastes majandustingimustes suuri hooajalisi kõikumisi.
Keskkonna ja sotsiaalsed mõjud
Streetbrand OÜ tegevusega ei kaasne olulisi keskkonnaalaseid ja sotsiaalseid mõjusid.
Investeeringud
Streetbrand OÜ investeeris aruandeperioodil materiaalsesse ja immateriaalsesse põhivarasse 398 tuhat eurot, 2021. aastal 277 tuhat eurot.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
Järgmisel majandusaastal plaanib Streetbrand OÜ jätkata samadel tegevusaladel, lisaks plaanime laiendada Ballzy e-poe turuosa olemasolevatel turgudel, kus suurimat potentsiaali näeme eelkõige Soomes. Uutest turgudest plaanime Ballzy veebipoega laieneda ka Rootsi turule.
Kommentaarid (0)