SANTA MARIA AS hetkeolukord
Juba 4496 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 151 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 34 korda.
Tegevusaruanne 2022
Üldinfo
AS Santa Maria asutati 01.12.2006 ja tütarettevõttena kuulub ta 100% rahvusvahelisse Pauligi kontserni, mis on tuntud oma kõrge kvaliteediga toodete poolest kolmes peamises sektoris: kohv, maailma toidud ja maitseained.
Põhitegevusaladeks on maitseainete, maitseainesegude ja maailmaköögi toodete tootmine ning horeca kui jaemüük.
Ülevaade aruandeperioodi finantstulemustest 2022. aastal oli AS Santa Maria müügitulu 38,06 mln eurot. Müügitulust moodustas 74 % (2021:71%) müük Euroopa Liidu riikidesse, 24% (2021:24%) müük Eestisse ning 2% (2021:6%) müük väljapoole Euroopa Liitu. Ettevõtte aruandeaasta puhaskasum oli 1,95 mln eurot.
2022. aasta müügitulu suurenes võrreldes 2021. aastaga 9,7% võrra ehk 3,36 mln eurot. Müügitulu kasvu peamiseks põhjuseks oli müügi kasv teistesse Euroopa Liidu riikidesse 3% võrra ehk 3,63 mln eurot, samas vähenes müügitulu väljaspoole Euroopa Liitu 4 % võrra ehk 1,37 mln eurot.
Müügikasvu põhjuseks on Santa Maria turupositsiooni tugevnemine Läti, Leedu turgudel ja maailmaköögi kategooria toodete kasv.
Peamised finantssuhtarvud
Peamised finantssuhtarvud on järgmised: 2022 2021
Müügitulu, mln eurot 38,06 34,70
Käibe kasv, langus (+/-) 9,68% -3,31%
Puhaskasum, mln eurot 1,95 3,26
Kasumi kasv, langus (+/-) -40,31% -25,85%
Puhasrentaablus 5,11% 9,39%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 5,37 3,27
ROA 7,42% 12,48%
Kommentaarid (0)