CHILLI DEALS OÜ hetkeolukord
Juba 52 716 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
Chilli Deals OÜ hallatav veebileht www.chilli.ee on Eesti suurima tehingute arvuga elamuste kaubamaja, mis on oma 2000 koostööpartnerile vahendanud üle 2,5 miljoni kliendi ja säästnud tarbijatele üle 25 miljoni euro. Iga kolmas Eestis elav eraisik vanuses 20-54 aastat on teinud Chillist vähemalt ühe ostu.
Viimaste aastate majandussündmused (pandeemia, energiakriis, majanduslangus, Euribori tõus, üldine inflatsioon, turistide vähesus, jne) on Chilli ärimudelile soodsas tuules, et haarata rohkem turgu ning võita uusi kliente. Teisiti öeldes, olla kuluefektiivseks turunduspartneriks teenusepakkujatele ning samaaegselt soodsate igapäevateenuste võimaldajaks lõpptarbijale.
Kuna teenusepakkujate orgaaniline kliendivoog aeglustub, suureneb teenuste ladu (pakkumiste arv).
Samaaegselt on suurenenud tänu keerulisele majandusolukorrale tarbijate huvi sooduspakkumiste järgi ehk vajadus säästa raha, kuid soov mitte muuta tarbimisharjumusi.
Nende kahe elemendi koosmõjul oli 2022. majandusaastal Chilli vahenduskäibe tõus 2,5M pealt (2021a.) 3,7M peale ehk +48%.
Lähitulevik majanduses liiga roosa ei paista ja see pakub Chillile viljakat pinnast hoogsalt laieneda kõigis teenusvaldkondades ning ka naaberriikides.
2022. aastal oli ettevõtte käive 398 020 eurot (2021: 225 641 eurot) ja puhaskasum 132 815 eurot (2021: -43 746 eurot).
Aruandeperioodil oli keskmiselt 4 töötajat, kellele arvestati töötasusid koos sotsiaalmaksudega 108 774 eurot (2021: 77 265 eurot). Juhatuses oli üks liige.
Kommentaarid (0)