LOOV ORGANIC OÜ hetkeolukord
Juba 7088 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 37 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
LOOV Organic OÜ on pühendunud mahedate kõrgkvaliteediliste tervisetoidu toodete väljaarendamisele, turustamisele ja müügile kogu maailmas.
Peamisteks sihtturgudeks on kujunenud USA, EU ja UK. 2022 aastal ettevõtte areng jätkus ning strateegilisteks eesmärkideks oli uutele turgudele sisenemine, olemasoleva portfelli parendus ja uued tootearendused. Aina olulisemaks kasvas ekspordi osakaal, mis moodustas aastal 2022 95% ettevõtte käibest. 2022.a. moodustas OÜ LOOV Organic müügitulu 4 295 tuhat EUR, kasvades aastaga 27% (2021.a. 3 367 tuhat
EUR). Muud äritulud olid 40 tuhat EUR. LOOV Organic OÜ 2022. aasta ärikahjumiks kujunes 145 tuhat EUR. LOOV Organic OÜ 2022. aasta kahjumiks kujunes 159 tuhat EUR. 2022. aastal oli kõige suuremaks väljakutseks sisendhindade järsk tõus, sisuliselt kõigi meie komponentide osas. Seetõttu tõstsime ka oma toodete väljamüügihindasid ning oleme sunnitud seda tegema ka 2023. Lisaks pidurdasid meie kasvu erinevatel turgudel valitsevad regulatsioonid. Ka on need muutumises ning vajaliku info leidmine ja muudatustele reageerimine on aeganõudev. 2023.
aasta eesmärgiks on kasvatada kasumlikkust, laiendada kliendibaasi ja tooteportfelli ning jätkuvalt tagada meie klientidele kõrge kvaliteediga mahetoodang. Ka otsime võimalusi spetsiifilisi oskusi vajavate tööde sisseostmiseks.
2023 a. käibe prognoosiks on 4,8 mln EUR ja kasumiprognoosiks 300 tuhat EUR. Järgnevate aastate põhitegevus jääb samaks.
Kommentaarid (0)