MARIMO FASHION OÜ hetkeolukord
Juba 55 076 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 18 korda.
Tegevusaruanne 2022
Marimo Fashion OÜ on luksusrõivaste bränd, mille põhitegevusalaks on ajatute ning eksklusiivsete disainrõivaste tootmine ja müük. Lisaks valmisrõivaste kollektsioonidele pakub Marimo Fashion OÜ kollektsiooni toodetele made-to-measure teenust, mille oleme viinud online'i ning mis on rahvusvahelisel turul kujunenud meie väga suureks konkurentsieeliseks.
2022. aastal jätkas Marimo Fashion OÜ oma põhitegevusega ning alustas ka uue kašmiirkudumite liini toodete välja töötamisega, mis tuuakse turule 2023. aasta sügisel.
Marimo Fashion OÜ kasutab oma töös strateegiliselt läbi mõeldud turundustegevusi erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel, mille kaudu oleme jõudnud rahvusvahelise klientuurini 19. riigis üle maailma. 2022. aastal alustasime turupositsiooni tugevdamiseks Marimo YouTube'i kanali arendamist.
Ettevõtte eesmärgiks on aidata naistel üle maailma igapäevaselt end hästi ja enesekindlalt tunda, jagades lisaks rõivaste valmistamisele ka nõu, kuidas rõivaid nutikalt eri moel kombineerida.
2022. aastal töötas Marimo Fashion OÜ-s 7 töötajat, töötasusid maksti 103 569 EURi.
2022. aasta käive oli 260 373 EURi, millest 101 292 EURi moodustas ekspordikäive.
2022. majandusaasta lõpetas ettevõte kasumiga 27 651 EURi.
Järgmisel majandusaastal tegutseb ettevõte edasi samas valdkonnas, laienedes ka valdkonna spetsiifiliste digitoodete turule, suurendades sellega potentsiaalset nii klientuuri ja käivet.
Kommentaarid (0)