BAUMARKET OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
BAUMARKET OÜ hetkeolukord
Juba 1385 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
Baumarket OÜ alustas tegevust 2020 aastal ja tegutseb rahvusvahelisel tasandil. Meie eeliseks on omanäolise ja kvaliteetse tootesortimenti loomine, sealhulgas selle püsiva valiku tagamine erinevatest Euroopa ja Skandinaavia hulgi- ning partnerladudest.
Käesoleva majandusaasta seisuga on kaupade diversifikatsiooni (eristamise) kaalutlustel loodud jaoks kaks eraldi kaubamärki ning ostukeskkonda – 1) Baumarket.ee ja 2) Instore.ee.
Instore.ee ostukeskkonnast leiab nii põnevaid sisustuselemente kui ka erineva stiiliga aia- ja kodumööblit, tervisetooteid, olme- ning muud tarbeelektroonikat, IT ja telekommunikatsiooni seadmeid, kliima- ning kütteseadmeid.
Baumarket.ee ostukeskkond jätkab erinevate tööriistade, üldehitus- ja viimistlusmaterjale müügiga, seal hulgas tarbeelektroonika, kodutehnika ning sisustus- ja mööblikaupade pakkumisega.
Baumarket OÜ põhineb 100% eestimaisel kapitalil.
Lisaks paremale ostukogemusele soovime pakkuda ka mitmekülgset teenindus- ja partnertuge nii äri- kui ka eraklientidele. Ettevõtte kuulub seejuures Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ning Eesti E-kaubanduse Liidu aktiivsete liikmete hulka, et panustada pikemaajalisemalt Eesti e-kaubanduse arengusse. Mõlemale domeenile on väljastatud ka kvaliteedimärgis „Turvaline ostukoht“, mis on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt väljastatud ja tagab ostjale kontrollitud ning rangetele tingimustele vastava ostukogemuse tõstes seejuures e-poodide usaldusväärsust.
2022. aastal moodustas müügitulu kokku 392 tuhat (FY2021: 327 tuhat) eurot, millest 23% oli müük Euroopa Liidu sisesest liikumisest.
Puhaskasum seejuures 4 690 eurot (FY2021: kahjum 47 eurot).
2022. aastal jätkati investeerimisega immateriaalsesse põhivarasse (veebilehed ja nende arendus), mille tegevus ei ole veel lõppenud ning mille arendustööd jätkuvad lähiaastatel.
Peamised tegevuskulud moodustusid reklaami- ja turundusest, konsultatsioonidest, liikmemaksudest organisatsioonides ja muudest väiksematest bürookuludest.
2023. aastal on plaanis jätkata investeeringutega põhivarasse, kasvatada reklaami- ning turunduskulusid kasutades uuenduslikke turundustööriistasid ja kaasata töödesse eri valdkonna spetsialiste, seejuures palgata lepingulisi töötajaid. Lisaks parandada veebipõhist ostukogemust ja laiendada ostu-müügi partnervõrgustikku erinevates Euroopa riikides.
BAUMARKET OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?