info
Kuidas saame Sulle
abiks olla?
Esita küsimus või sisesta märksõna, mis sind huvitab
- tagasi
- maineskoor
Categories section
Andmed ja analüütika
Skoorid ja reitingud
Raportid ja meedialehed
Tooted ja teenused
Liitumine ja lepingud
GDPR ja andmekaitse
Maineskoor on ettevõtete reputatsiooni mõõdik, mis moodustub ettevõtte viie ärijuhtimiseprotsessi kvaliteedimõõdiku kombinatsioonil:
- Brändijuhtimine
- Krediidijuhtimine
- Müügijuhtimine
- Personalijuhtimine
- Varade juhtimine
Mida suurem ja jätkusuutlikum on ettevõte, seda suurem on maineskoor ja vastupidi.
Algoritm mõõdab ettevõtte suurust, aktiivsust, vanust, edukust, toimekust, summeerides tulemuse ühtseks arvuks. Samuti arvestab algoritm ka andmete väärtust ja hulka - mida väärtuslikumad on ettevõtte andmed (suur käive, hea finantsreiting, kõrged palgad, suured varade mahud jm) ja mida avatum on ettevõte (kontaktid, veeb, meta-andmed, sotsiaalmeedia jms), seda suurem on skoor ja vastupidi - ettevõtetel, kellel puuduvad kontaktid, esinevad võlad, esitamata on majandusaasta aruanded jms, võib maineskoor olla ka miinustes.
Maineskoori väärtused jaotuvad astmeteks – kuni 5 joone ülemist aset (kõrged väärtused) ja kuni 5 joone alumist astet (madalad väärtused).
Loe täpsemalt:SIITKuidas maineskoori enda heaks tööle rakendada?
Ettevõte saab koheselt olulise konkurentsieelise sellest hetkest alates, kui tarbijale on positiivsed reitingud avatud. Positiivsed (usaldusväärsed) finants-, krediidireitingud ja maineskoorid on tarbijale antud lubadus: „ Mind võib usaldada“ ja just usaldus teeb tarbijatest alatiseks pühendunud kliendid ja toetajad.
NB! Reitingute avamiseks looge tasuta konto või logige Storybooki sisse ID-tarkvara abil.