HOTELL TELEGRAAF OÜ hetkeolukord
Juba 3502 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
OÜ Hotell Telegraaf peamiseks tegevusalaks on majutus- ja toitlustustegevuse korraldamine, majutus- ja toitlustusasutustega seonduvate meelelahutusürituste korraldamine ning spaateenuste osutamine.
2022. aastal jätkati maailma suurimas Marriott International hotelliketis Autograph Collection kaubamärgi all, millega liituti 2017. a.
2022. aasta esimestel kuudel kaotati COVID-19 pandeemia ajal kehtinud reisimispiiranguid ning algas sektori taastumine pandeemiast. Veebruari lõpus alanud Ukraina sõda tingis geopoliitiliselt ja majanduslikult keerulise olukorra, mis mõjus pärssivalt ka turismisektorile. Sellegipoolest kujunes 2022.a. käive Hotell
Telegraaf OÜ jaoks rahuldavaks, jäädes maha viimasest pandeemialasest aastast 2019 vähem kui 5%.
Eesti Statistikaameti andmetel veetsid turistid Eestis 5,95 miljonit ööd (15% ehk 1,02 mln võrra vähem kui 2019. a.). Välisturistid veetsid majutusettevõtetes 2,9 mln ööd (-33% ehk 1,46 mln võrra vähem kui 2019.
a.). Majutatud siseturistide arv jõudis 3 mln ööni (17% rohkem kui 2019. a), mis on rekordiline tulemus.
Hotell Telegraafi klientuuri moodustasid 86% välisturistid ja 14% siseturistid. Kokku majutati hotellis 29 672 tuhat külalist, mis on 81% rohkem kui 2021. aastal ja 5,9% vähem kui 2019. aastal.
Kiire turismi taastumine ja asjaolu, et pandeemia ajal lahkus sektorist üle kolmandiku töötajatest, esitas väljakutse tööjõu leidmisel. Uute töötajate leidmiseks noorte seast tegime 2022. aastal koostööd mitmete koolidega, pakkudes tudengitele nii praktika kui töövarju päevade võimalusi ning osalesime ka aktiivõppes jagades oma kogemusi.
2022. aastal nägime ka hüppelist inflatsiooni, mis viis palgasurveni ja energiakriisi, mis suurendas energiakulusid märkimisväärselt. Energiakulude kasvu mõjudega aitas kohaneda nii võimalus kasutada riigi poolt toetatud universaalteenuste paketti kui ka erinevad energiasäästumeetmed.
Sarnaselt 2021. aastaga jätkati kulude optimeerimisega ning aina enam keskendume oma tegevuses kestlikkusele.
Tulususe suhtarvud % 2022 2021
Müügitulu kasv 84,26 34,60 (müügitulu 2022-müügitulu 2021) /müügitulu 2021*100
Käibe ärirentaablus 1,49 8,45
Ärikasum/Müügitulu*100
Likviidsussuhtarvud
Maksevõime kordaja 1,44 1,46
Käibevara/Lühiajalised kohustuse
Likviidsuskordaja 1,33 1,36
Likviidsed varad (käibevara- varud) /Lühiajalised kohustused
Kommentaarid (0)