BALMERK ESTONIA OÜ hetkeolukord
Juba 5417 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 46 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2022
Balmerk Estonia OÜ on Eesti turul kiiresti arenev, edukas ning juhtiv alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte. Ettevõtte poolt müüdavate toodete tuntuimateks kaubamärkideks on Gran Castillo, Dreamer, Aramis, Casa
Charlize, Montalto, Gato Negro, Torres, Antinori, Chenet, Meukow, Plantation, Estrella, Don
Simon ja paljud teised tuntud rahvusvahelised kaubamärgid.
Balmerk Estonia OÜ igapäevatööd juhib 5-liikmeline juhatus.
2022. aastal jõustus kahe äridivisjoni Mediato ja Dekanter ühendamine üheks Mediato äridivisjoniks. Uus ühinenud divisjon fokuseeris veelgi enam uutele kategooriatele: õlu, mahl, vesi ja toonikud, kuid kasvas jõudsalt ka veini, vahuveini ja kange alkoholi kategooriates.
2022. aastat iseloomustavad sõnad: ühest kriisist teise kriisi. See aasta jääb meelde kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnadeks kujunesid lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis, toodete hinnatõus ning erakordselt kiire inflatsioon.
Balmerk Estonia käive 2022. aastal kasvas, kuid kasum vähenes. Kulude kasvu mõjutasid peamiselt ülemaailmsed sisendite hinnatõusud, transpordi ja logistika kallinemine ning tööjõukulude kasv.
Balmerk Estonia 2022. aasta müügitulu kasvas võrreldes 2021. aastaga 11% ning 2022. aasta puhaskasum vähenes võrreldes 2021. aastaga 26%.
2022. aastal keskendus Balmerk Estonia OÜ tegevus nii olemasoleva tooteportfelli müükide edendamisele kui ka lisandunud kaubamärkide arendamisele, müümisele ning turuosa hoidmisele ja kasvatamisele.
2022. aastal panustasime jätkuvalt tarbijakampaaniatesse, et hoida müügimahte ja turuosa.
Venemaa sõjalise agressiooni tõttu Ukrainas lõpetasime koostöö kõikide Venemaa hankijatega ja see ei avaldanud olulist mõju üldisele äritegevusele ega jätkusuutlikkusele.
Jaekaubandusele iseloomulikult esineb ka Balmerk Estonia äritegevuses teatavaid hooajalisi kõikumisi. Esimese kvartali müügitulu oli ligikaudu 20% madalam ja neljanda kvartali müügitulu ligikaudu 11% kõrgem kvartalite keskmisest müügitulust. Sarnaselt varasematele aastatele kujunesid suurima käibega müügiperioodideks suvekuud (juuni, juuli, august) ning aastavahetusele eelnevad kuud (november, detsember). Kaubagruppide lõikes omab jätkuvalt suurimat osakaalu veini grupp, mis kasvas võrreldes 2021. aastaga 7%. Suurim tõus oli lahja ja mittealkohoolsete jookide grupis, mis kasvas võrreldes 2021. aastaga 26%.
Kommentaarid (0)