GREENVISION OÜ hetkeolukord
Juba 11 076 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Greenvision OÜ, mis asutati 2014. aasta alguses, loodi eesmärgiga hakata Eestis müüma emerginC kaubamärgi kosmeetikatooteid. See oli ettevõtte esmane eesmärk, kuid nende tegevus ei piirdunud ainult kosmeetikatoodete müügiga. Lisaks kosmeetikatoodetele on ettevõte laiendanud oma tegevust ka jahi- ja kalastustarvete müügile ning tööjõu vahendamisele.2022. aasta oli OÜ Greenvisionile väga tegus. Ettevõtte peamine rõhk oli uute teenuste ja kontseptsioonide väljatöötamisel, mis on seotud loodusturismi ja sellega kaasnevate valdkondadega. Eelkõige keskenduti välitingimustes toimuvateks harrastusteks mõeldud varustuse, vahendite, riiete, jalatsite ja muude toodete valiku suurendamisele. See hõlmas ka kvaliteetsete toodete valiku laiendamist.
Teenuste arendamisel on loodud alus uudse ja ürgse loodusmatka teenuse pakkumiseks - Avastajaga looduses. See on uus kontseptsioon, mis võimaldab inimestel loodust nautida ja avastada uuel ja põneval viisil.
Aruandeaastal teeniti müügitulu 357 099 eurot, mis on märkimisväärne tõus võrreldes 2021. aasta 278 940 euroga. See näitab, et ettevõte on kasvuteel ja suudab oma tegevust laiendada ning kasumlikkust suurendada.2023. aastal planeeritakse jätkata samadel tegevusaladel eesmärgiga kasvatada käivet ning kasumlikkust. See tähendab, et ettevõte jätkab oma põhitegevust - emerginC kaubamärgi kosmeetikatoodete müümist, jahi- ja kalastustarvete müümist ning tööjõu vahendamist. Lisaks jätkatakse uute teenuste ja kontseptsioonide väljatöötamist, mis on seotud loodusturismi ja sellega kaasnevate valdkondadega, sealhulgas Avastajaga looduses teenuse pakkumist.
Kommentaarid (0)