SCANDINAVIAN PROJECT OÜ hetkeolukord
Juba 2829 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Scandinavian Project OÜ, mis asutati 20. mail 2015, on olnud pidevas tegevuses juba seitse aastat. Ettevõtte majandusaasta periood on kalendriaasta, mis algab 1. jaanuaril ja lõpeb 31. detsembril. See on üsna tavaline periood, mida paljud ettevõtted kasutavad, kuna see langeb kokku kalendriaastaga ja muudab seega raamatupidamise ja aruandluse lihtsamaks.
Käesolev aruanne on koostatud perioodi 1. jaanuar kuni 31. detsember 2022 kohta. See annab meile ülevaate ettevõtte majandustegevusest ja finantsseisundist selle aasta jooksul.2022. aasta müügikäive oli 34 274 eurot. See on summa, mida ettevõte teenis oma toodete või teenuste müügist. Müügikäive on oluline näitaja, mis aitab mõõta ettevõtte müügiedu ja kasvu.
Aasta tulemuseks kujunes 10 821 eurone kasum. See tähendab, et pärast kõigi kulude, sealhulgas tööjõukulude, maksude ja muude kulude mahaarvamist jäi ettevõttele alles 10 821 eurot. See on positiivne tulemus, mis näitab, et ettevõte on olnud edukas ja kasumlik.2022. aastal ei tehtud investeeringuid põhivarasse. See võib tähendada, et ettevõte ei ostnud uusi seadmeid ega tehnoloogiat ega investeerinud uutesse projektidesse või ettevõtmistesse. See ei pruugi olla halb, sest see võib tähendada, et ettevõte on keskendunud oma olemasolevate ressursside tõhusale kasutamisele.
Aruandeaastal moodustasid ettevõtte tööjõukulud 2 344 eurot, millest 1 752 eurot oli palgakulu ning 592 eurot sotsiaalmaksukulu. See annab meile ülevaate ettevõtte tööjõukuludest ja näitab, kui palju ettevõte investeerib oma töötajatesse.
Juhatuse liikmele eraldi tasu ega muid soodustusi ei arvestatud. See võib tähendada, et juhatuse liige ei saanud lisaks oma põhipalgale muid hüvitisi või soodustusi.2023. aastal jätkab ettevõte samas tegevusvaldkonnas. See tähendab, et ettevõte jätkab oma praeguse ärimudeli ja strateegiaga, keskendudes samadele toodetele või teenustele. See võib olla märk stabiilsusest ja järjepidevusest, mis on oluline nii praeguste kui ka potentsiaalsete investorite jaoks.
Kommentaarid (0)