Kas Eesti brändidel on TikTok’ist kasu? ABSOLUUTSELT!
Enim allalaaditud äpp maailmas aastal 2021, üle 1 miljardi kasutaja ja keskmine kasutaja veedab 89 minutit päevas - see platvorm on TikTok. Kuid ära eksle mõtteis, et TikTok on vaid laste lõbus videokeskkond, sest see on palju enamat.
TikTok on muutunud mõjukaks turunduskanaliks, kus kasutajate loodud sisu võib viia kiiresti toote või kaubamärgi suurema tuntuse juurde. TikTok'i investeeritud eelarve ja reklaamid on tõhusamad kui kunagi varem, saades suurema nähtavuse ja kaasatuma sihtgrupi.
Statistikat vaadates selgub, et TikTok toob ettevõtetele uusi võimalusi. 39% kasutajatest on avastanud tooteid või kaubamärke, mida nad varem ei teadnud. Veebruaris 2022 oli platvormil mikro-mõjutajate kaasamismäär võrreldes teiste platvormidega märkimisväärne - 17,96%.
Eestis on TikTok'i kasv kiirenenud ja paljud ettevõtted on sellele platvormile aktiivselt liitunud, saavutades suurt edu. TikTok on hea võimalus saada esimesed tuhanded jälgijad täiesti tasuta ning luua potentsiaalselt viraaalseid trende.
Kui soovid alustada TikTok'is, ei pea sul olema suurt jälgijaskonda. Loovus ja julgus on võtmesõnad, sest isegi väikese jälgijaskonnaga võib sinu video muutuda üleöö hittiks.
Lõpetuseks, TikTok ei ole enam vaid laste ja noorte mängumaa - see on võimas turundusvahend, mis võib muuta väiksemate ettevõtete äri ja tuua suurema nähtavuse. Ära jäta kasutamata võimalust astuda sammu sotsiaalmeedia tuleviku suunas - alusta TikTok'iga ja mõtle "outside of the box". Sinu ettevõte võib saada sellest ootamatult suurt kasu.
Loe täpsemalt Paprika kodulehelt!
Kommentaarid (0)