PAPRIKA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5725 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja komment

PAPRIKA OÜ hetkeolukord

Juba 5725 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2022

Tere tulemast meie blogisse, kus me jagame teiega OÜ Paprika viimaseid uudiseid ja arenguid. OÜ Paprika on ettevõte, mille põhitegevusala on mujal liigitamata koolitus. See on unikaalne nišš, mis võimaldab meil pakkuda erinevaid koolitusi, mis ei pruugi sobida traditsioonilistesse kategooriatesse, kuid on siiski olulised ja väärtuslikud.2022. aastal jätkasime oma turuosa kindlustamist, mida oleme eelmistel aastatel edukalt saavutanud. See on olnud meie pidev eesmärk ja oleme uhked, et oleme suutnud oma positsiooni hoida ja isegi tugevdada.

Investeeringute osas investeerisime aruandeperioodil põhivarasse 1 152 eurot. See investeering aitas meil parandada meie teenuste kvaliteeti ja efektiivsust. Järgmiseks aruandeperioodiks ei ole planeeritud suuremahulisi investeeringuid, kuna meie praegune infrastruktuur ja ressursid on piisavad meie praeguste vajaduste rahuldamiseks.

Vaatamata sellele, et me ei tegele oluliste uurimis- ja arendustegevuse projektidega, oleme siiski pühendunud oma teenuste parandamisele ja uuendamisele. Meie eesmärk on pakkuda parimat võimalikku koolitust ja me jätkame selle nimel töötamist.2022. aastal moodustas meie müügitulu 259 287 eurot. See on märkimisväärne saavutus, arvestades, et meie ettevõte on suhteliselt väike ja meie töötajate arv on vaid kaks. Meie juhatus on üheliikmeline ja tegutseb tasu eest, mis näitab meie pühendumust ettevõtte eesmärkide saavutamisele.

Kuigi koroonaviiruse põhjustatud maailmaakriis ja Eestis kehtestatud erikord ei ole oluliselt mõjutanud meie äritegevust 2023. aastal, oleme siiski teadlikud sellest, et peame olema valmis kohanema mis tahes olukorraga. Meie põhieesmärgid järgmiseks aastaks on tegevuse optimeerimine ja efektiivsuse tõstmine. Me usume, et need eesmärgid aitavad meil pakkuda veelgi paremaid teenuseid ja saavutada suuremat edu.

Tänan teid, et lugesite meie blogi. Jätkame teiega meie arengute jagamist ja loodame, et jätkate meiega koos kasvamist.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas Eesti brändidel on TikTok’ist kasu? ABSOLUUTSELT!

Enim allalaaditud äpp maailmas aastal 2021, üle 1 miljardi kasutaja ja keskmine kasutaja veedab 89 minutit päevas - see platvorm on TikTok. Kuid ära eksle mõtte
ssb.ee
Enim allalaaditud äpp maailmas aastal 2021, üle 1 miljardi kasutaja ja keskmine kasutaja veedab 89 minutit päevas - see platvorm on TikTok. Kuid ära eksle mõtteis, et TikTok on vaid laste lõbus videokeskkond, sest see on palju enamat. TikTok on muutunud mõjukaks turunduskanaliks, kus kasutajate loodud sisu võib viia kiiresti toote või kaubamärgi suurema tuntuse juurde. TikTok'i investeeritud eelarve ja reklaamid on tõhusamad kui kunagi varem, saades suurema nähtavuse ja kaasatuma sihtgrupi. Statistikat vaadates selgub, et TikTok toob ettevõtetele uusi võimalusi. 39% kasutajatest on avastanud

Veebinar: Taasturundus, retargeting, uuesti sihtimine

Kas oled kunagi imestanud, kuidas reklaamid just nendelt lehekülgedelt su sotsiaalmeedia uudisvoogu ilmuvad, mida hiljuti külastasid? Paprika Tervisliku Turundu
ssb.ee
Kas oled kunagi imestanud, kuidas reklaamid just nendelt lehekülgedelt su sotsiaalmeedia uudisvoogu ilmuvad, mida hiljuti külastasid? Paprika Tervisliku Turunduse kooli koolitaja Liina Lõoke jagab selle kohta meelelahutuslikku lugu, mis algab sõbranna sooviga osta kleiti e-poest. Kuigi ostu ei tehtud, hakkas kleidi reklaam ilmuma sotsiaalmeedias ja teistel veebilehtedel bänneripindadel. Kas see oli saatus? Mitte päris - tegemist oli nutika turundusega. See turundusstrateegia on tuntud kui taasturundus ehk retargeting. See võimaldab turundajatel jõuda potentsiaalsete klientideni, kes on juba

Meie koolist

Kujutle end kui ettevõtlusmaailma tulevikutegijat, kellel on käes praktilised oskused, värsked teadmised ja loominguline lähenemine. See visioon on täiesti saav
ssb.ee
Kujutle end kui ettevõtlusmaailma tulevikutegijat, kellel on käes praktilised oskused, värsked teadmised ja loominguline lähenemine. See visioon on täiesti saavutatav Paprika Tervisliku Turunduse kooli abiga. Oleme kaasaegne õppekeskus, mis paneb rõhku ettevõtluse, müügi ja turunduse võtmeoskuste arendamisele ning loovuse, avaliku esinemise ja muude elus edasijõudmiseks vajalike kompetentside lihvimisele. Meie koolitajad ei jaga mitte ainult teooriat, vaid viivad sind sügavamale ärimaailma. Kõik, mida me jagame, on pärit nende enda edukatest kogemustest. Meie koolitajad on aktiivselt

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.