COMFORT TEXTILE OÜ hetkeolukord
Juba 7405 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
Comfort Textile OÜ, mis on tuntud oma kvaliteetsete tekstiiltoodete poolest, lõpetas 2022. aasta kasumlikult. Peamised müügikanalid olid ettevõtte enda jaekauplused ja suuremad hulgiostjad, kuid ka erinevad e-poed andsid olulise panuse. Hotellitoodete sektor, mis on olnud viimastel aastatel mõnevõrra vaiksem, on näidanud märke vaiksest tõusutrendist. See on positiivne märk, mis näitab, et turul on jätkuvalt nõudlus Comfort Textile OÜ kvaliteetsete toodete järele.
Kuid 2022. aasta polnud ilma väljakutseteta. Toorainete sisseostudel ja transpordis hinnad tõusid, mis mõjutasid ettevõtte tulemusi. See on ülemaailmne trend, mis on mõjutanud paljusid sektoreid, ja Comfort Textile OÜ ei ole erand.
Hoolimata neist väljakutsetest, suutis ettevõte kasvatada oma müügitulu 2022. aastal võrreldes 2021. aastaga. See oli suuresti tänu aktiivsele turundustööle kauplustes. Ettevõtte müügikäive oli 2021. aastal 667 516 EUR, millele lisandus käibemaks 20% Eur, 2022. aastal aga 721 558 +20%. Kuigi kasum vähenes 2022. aastal võrreldes 2021. aastaga 25%, on ettevõte endiselt kasumlik. See on märkimisväärne saavutus, arvestades, et paljud ettevõtted on olnud sunnitud tegelema COVID-19 pandeemia ja sellest tulenevate majanduslike väljakutsetega.2023. aastaks on planeeritud müügikäibe vähenemist seoses kiire inflatsiooni ja intresside tõusuga, mille tõttu jäävad palju kodud ostmata ja sisustamata. Lisaks mõjutab Comfort Textile OÜ toodete müügitulemusi IKEA avamine. Klientide ostujõud on vähenenud ja hinnatundlikum, kui varasematel aastatel. 2023. aastal on oodata müügikäibeks 650 000 +20% ja kasumilangust umbes 50% eelneva aastaga võrreldes. Kasumilangus tuleneb peamiselt väikemast müügikäibest, sisendhindade kasvust ja kulude kasvust (sh rendikulud, kommunaalid, palgad).
Comfort Textile OÜ on siiski valmis neid väljakutseid vastu võtma ja jätkama oma klientidele kvaliteetsete toodete pakkumist. Ettevõte on tuntud oma pühendumuse poolest kvaliteedile ja klienditeenindusele ning on kindel, et suudab ka tulevikus oma klientide ootusi ületada.
Kommentaarid (0)