PERENNE DISAIN OÜ hetkeolukord
Juba 5877 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Ettevõte, mille tegevusalaks on sisustustoodete müük, on viimase aasta jooksul näidanud märkimisväärset kasvu. 2022. aastal ulatus nende müügitulu 166 037 euroni, mis on märkimisväärne tõus võrreldes 2021. aasta 51 698 euroga. See kolmekordne kasv näitab, et ettevõte on suutnud oma tegevust oluliselt laiendada ja klientidele rohkem väärtust pakkuda.
Põhivara soetamise osas on ettevõte olnud mõnevõrra konservatiivsem. 2022. aastal soetati põhivara 475 euro eest, mis on oluliselt vähem kui 2021. aasta 20 100 eurot. See võib viidata sellele, et ettevõte on keskendunud olemasoleva vara efektiivsemale kasutamisele või on leidnud võimalusi oma tegevuse optimeerimiseks.
Ettevõtte tööjõukulud on samuti suurenenud, kuid mitte nii drastiliselt kui müügitulu. 2022. aastal olid tööjõukulud 21 611 eurot, võrreldes 2021. aasta 10 127 euroga. See näitab, et ettevõte on suutnud oma tööjõukulusid kontrolli all hoida, mis on oluline tegur kasumlikkuse säilitamisel.
Huvitav on märkida, et ettevõtte juhatuse liige ei saanud töö eest juhatuses tasu. See võib viidata sellele, et juhatuse liige on ettevõttesse sügavalt investeeritud ja on valmis oma aega ja energiat panustama ettevõtte kasvu nimel, ilma et ootaks selle eest otsest tasu.
Ettevõtte kahjum plaanitakse katta tulevaste perioodide kasumist ja vajadusel suurendada osakapitali ülekursiga. See strateegia näitab, et ettevõte on valmis investeerima tulevikku ja usub oma võimetesse kasumit teenida.
Kokkuvõttes on ettevõte, mis tegeleb sisustustoodete müügiga, näidanud märkimisväärset kasvu ja on suutnud oma tegevust tõhusalt juhtida. Nende strateegia ja otsused näitavad, et nad on pühendunud pikaajalisele edu saavutamisele ja on valmis investeerima oma tulevikku.
Kommentaarid (0)