HAPPY WORKPLACE OÜ hetkeolukord
Juba 12 227 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Happy Workplace OÜ tegutseb aastast 2017 ja pakub erinevaid personalijuhtimist toetavaid tooteid ja teenuseid. Ettevõttena oleme fookuse seadnud kaasavat juhtimist edendavate organisatsioonide toetamisele ja rahvatervisesse panustamise läbi selle. Pakume oma toodetele igakülgset tuge konsultatsiooni, protsessiarenduse, koolituste jm vajaliku näol.
HappyMe on töötajasõbralik karjääri- ja talendijuhtimise töövahend, mille abil saavad organisatsioonide juhid teada kui palju töötajate potentsiaali jääb kasutamata, selle tõttu, et inimesed on rahulolematud. Takistustest teadlikuks saamisel on seda töötajaid kaasates lihtne parandada ja heaolu ning pühendumist suurendada.
2022. aasta oli Happy Workplace OÜ jaoks edukas, kus meil õnnestus käivet üle kahe korra suurendada ning kliendiportfelli mitmekesistada.
Näiteks kaasasime enda kliendiks ettevõtte, kus töötajad asuvad mitmel kontinendil. Samuti on HappyMe klientide hulgas üha enam avaliku sektori ettevõtteid, nagu nt. Tööinspektsioon, Viljandi Haigla ja ka haridusasutusi.
Aasta jooksul töötasime välja uue brändi ja muutsime digikanalites visuaalset identideeti ning tegevussõnumeid. Edaspidi kasutame ka ettevõttena meist rääkides kaubamärgina meie peamise toote HappyMe nime. Ettevõte annab välja ka õnneliku töötaja märgist neile klientidele, kes on töötajaid kaasavalt asunud organisatsiooni arendama.
Meie meeskonnal on siiralt hea meel, et muutunud maailmas peavad Eesti tööandjad oma töötajate heaolu tähtsamaks kui eales varem. Oleme jälle sammukese võrra lähemal, et muuta Eesti õnneliku töötamise maaks.
2023. aasta jooksul keskendub Happy Workplace OÜ oma põhiteenuse ehk HappyMe arendamisele ja pakkumisele ning meeskonna suurendamisele, samuti arendustegevustele, mis klientide jaoks tegevuste planeerimisel ja info tõlgendamisel veelgi enam väärtust loovad.
Lisaks sellele keskendub HappyMe üha enam kliendikogemuse kujundamisele, et olla muutuva tööturu ja tööeluga kooskõlas. 2023 aastal on plaanis jätkata ka 2022 lõpus algust tehtud HappyMe Hub seminaride sarjaga, mille fookuseks on olulistest ja vähe käistletutest juhtimisteemadest rääkimine.
Kommentaarid (0)