GALANEIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4670 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja komment

GALANEIA OÜ hetkeolukord

Juba 4670 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2022

Galaneia OÜ 2020 aastal loodud ettevõte mille taga seisavad Eesti suurimad ja tuntuimad laevaehitusega tegelevad ettevõtted. Ettevõtte brändiks on EMI - Estonian Marine and Manufacturing Initiative.

EMI tegevuse eesmärk on viia otsekontakti tellijad ja Eesti tootmisettevõtted, see omakorda lubab tellijal jõuda madalama ostuhinnani samas tagades tootjale kõrgema müügihinna kuna ebaotstarbekaid agente ja vahendajaid vahel pole. EMI pakub tuge nii oma kliendile kui ka koostööpartnerile projektijuhtimise, toote tehnilise joonestamise, soodsamate toorainete ja kauba tarnimise võimaluste leidmisel. Me pakume võtmed kätte lahendust, alustades disainist, joonestamisest kuni tarneahela lõpuni juhtimiseni välja. Seda võimaldab eelnev kogemus aastatepikkusest tegutsemisest erinevate laevanduse- ja maapealsete objektide projektidega. EMI ühendab endas suurt hulka eelkvalifitseeritud ettevõtteid, kellel on olemas head referentsid, kontrollitud taust, kõrge kvaliteet ja usaldusväärsus. EMI eesmärk on pakkuda usaldust ja kompetentsi kliendile leidmaks pikaajalise kvalifitseeritud ja tarnekindla Eesti tootja, keda toetame tema projekti- ja protsessijuhtimises jooksvalt kogu võrgustiku oskusteabega. Meie peame otseühendust jooksvates protsessides tootmistehastega, teostame toodete ja tootmise auditit ning toodete/projektide pidevat kvaliteedi kontrolli. Liigume kliendiga koos tarneahela algusest lõpuni välja. EMI loomise üks eesmärke on tuua Eesti tootjatele suuremahulisi välisprojekte ja kliente ning toetada Eesti ettevõtteid jõudmaks oma kvaliteetsete toodetega ka kaugemale kui lähikondsed riigid. Seda võimaldab asjaolu, et EMI omab esindust Euroopas (Saksamaal) ja pikaajalist koostöövõrgustikku kogu Euroopas.

Ühe väga olulise aspektina tuleb välja tuua ka see, et kõik EMI-sse kuuluvad ettevõtted on meie pikaajalise töökogemuse põhjal spetsiaalselt välja valitud. Koostööpartneriks kuulub vaid ettevõte, kelle oleme läbi EMI põhimõtete heas kiitnud ja kes loovad lisaväärtust kogu meie koostööpartnerite võrgustiku ning meie klientidele.

EMI asutaja Argo Sildvee on läbi oma pika karjääri kokku puutunud kahetsusväärse asjaoluga, et kahjuks napib Eesti ettevõtetel ressursse, et jõuda omal käel otse kliendini/tellijani, mistõttu jääb neil suur osa oma kasumist ( ca 20-30%) saamata. Saamata jäänud kasumist saaksid ettevõtted investeerida tootmise efektiivsuse ja optimeerimise edendamisse, masinapargi moderniseerimisse, tootmisressursi suurendamisse ja konkurentsivõimekuse suurendamisse. Üldlevinud on, et tellija (kliendi) ja tootja (koostööpartneri) vahele jääb peaasjalikult 2-3 vahenduslüli, kes kõik lisavad toote hinnale oma juurde hindluse, mis kohati võib küündida korreleeruvalt sadadesse protsentidesse. Selle tulemusena on tootja juba algfaasis väga suure hinnasurve all ning peab töö saamiseks andma oma toote välja väga minimaalse kasumimarginaaliga (kui üldse saab seda panna) samas jõuab sama toode tellijani juba 2-3 korda kõrgema hinnaga.

20120 ja 2021 olid EMI kasvuaastad ning vundamendi ladumine, kus turule sai toodud EMI kontseptsioon, mis sai ka väga hea ja tugeva vastukaja. 2021 aastal testisid meie teenust mitmed suured rahvusvahelised laevaehitus ettevõtted nagu R&M Grupp Finland, Lindner Grupp

Saksmaa, Kaefer Grupp Saksmaa, Diseny Grupp USA ning Sejin Grupp Lõuna Korea.

2023 aasta on juba näidanud väga positiivest algust ja seda, et 2020 - 2021 on tehtud väga head eeltööd. 2023 aastaks on sõlmitud juba laialdane koostööleping Sejin Grupp Lõuna-Koreast ning sama ka R&M Grupiga Soomest.

2023 aasta arengusuunad on luua EMI tugev Hub kuni 25 Eesti ettevõttele, ning viia Eesti laevaehtus veel tugevamalt maailmakaardile. Lisaks

Tuua Eesti veel rohkem rahvusvahelis suur ettevõtete ostjaid, et nad saaksid reaalselt kokku Eesti tootjatega. Käibe prognoos 2023 aastaks jääb 1,5 M euri juurde.

Tänaseks on EMI loonud tugeva kuvandi laevaehitus sektoris kui usaldusväärse partnerina. Seda kuvandit tuleb nüüd järjest rohkem ehitada ning maailmaturul tugevdada.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Rahvusvaheline hankimine merendusprojektides

Rahvusvaheline hankimine merendustööstuses on mitmetahuline protsess, mis hõlmab materjalide, seadmete ja teenuste strateegilist allikast leidmist üle kogu maai
ssb.ee
Rahvusvaheline hankimine merendustööstuses on mitmetahuline protsess, mis hõlmab materjalide, seadmete ja teenuste strateegilist allikast leidmist üle kogu maailma. Keerukus tuleneb vajadusest koordineerida erinevate tarnijatega, järgida rahvusvahelisi regulatsioone ja tagada õigeaegne kohaletoimetamine, et vältida kulukaid projekti viivitusi. Strateegiline allikate leidmine on merendustööstuses kriitilise tähtsusega, kuna see mõjutab otseselt merendusprojektide efektiivsust, kulusid ja edukust. See nõuab sügavat arusaamist turudünaamikast, tarnijate võimekusest ja merendustegevuse

The future of ship management: trends to watch

The maritime industry stands at the cusp of a new era, with technological innovation and environmental concerns driving significant changes in ship management.
ssb.ee
The maritime industry stands at the cusp of a new era, with technological innovation and environmental concerns driving significant changes in ship management. As we navigate through these transformative times, it is crucial for maritime companies, shipbuilders, and marine project managers to stay abreast of the emerging trends that will shape the future of this vital sector. Technological Advancements Shaping the Future The integration of automation and AI into ship management is revolutionizing operations, from predictive maintenance to autonomous shipping. These technologies not only

Kuidas IT-lahendused meretööstust revolutsiooniliselt muudavad

Meresektor läbib olulist muutust, mida veab edasi keerukate IT-lahenduste integreerimine. Need tehnoloogilised edusammud ei paranda ainult operatiivset efektiiv
ssb.ee
Meresektor läbib olulist muutust, mida veab edasi keerukate IT-lahenduste integreerimine. Need tehnoloogilised edusammud ei paranda ainult operatiivset efektiivsust, vaid aitavad kaasa ka jätkusuutlikuma ja ohutuma merenduskeskkonna loomisele. Digitaliseerimise roll merendusoperatsioonides Kaasaegsed laevad on varustatud tipptasemel navigatsioonisüsteemidega, mis kasutavad GPS-i, AIS-i ja radaritehnoloogiaid, tagades täpse jälgimise ja suhtluse. See on oluliselt vähendanud kokkupõrgete riski ja muutnud mereliikluse haldamise sujuvamaks. Laevajuhtimissüsteemide automatiseerimine võimaldab

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.