INTERNO PLAADIMAJA AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
INTERNO PLAADIMAJA AS hetkeolukord
Juba 3347 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 48 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 15 korda.
Tegevusaruanne 2023
Interno Plaadimaja AS (kaubamärk Interno) on keraamiliste plaatide müügiga tegelev ettevõte, mis loodi aastal 1999. Põhitegevuseks on keraamiliste plaatide turustamine, mis jaguneb järgnevalt - projektimüük, edasimüük ja salongimüük. Hetkel on meie koostööpartneriteks ca 25 tootjatehast üle kogu maailma. Põhilised tootjamaad meie jaoks on Itaalia, Hispaania, Poola, Portugal, Prantsusmaa ja Soome.
2022. aastal oli ettevõtte müügitulu 1 189 301 eurot. Müügitulust moodustas enamiku keraamiliste plaatide müük.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
Interno Plaadimaja AS prioriteetideks järgmisel majandusaastal on kliendibaasi suurendamine ja eelnevalt juba kinnistunud klientidele parima kvaliteediga toodete tarnimine. Samal ajal hoiame ennast kursis maailma keraamikatööstuses toimuvaga, et olla pidevalt uute moodide ning suundade juures ja tuua neid esimeste seas Eesti turule. Lühidalt öeldes olla trendikujundaja Eesti keraamiliste plaatide maastikul . Kuna tootearenduse ja kontaktidega üle maailma oleme tegelenud juba väga pikka aega, siis üritame endiste partneritega süvendada koostööd, kuna maailma mõistes ongi meie tarnijad keraamika moeloojad. Peamiste koostööpartneritena võib esile tuua IRIS Ceramica, Refin Ceramiche ja
Mirage Granito Ceramico Spa, mis on üle maailma tuntud kui ühed trendikamad ja kvaliteetsemad tehased, kelle ainuesindajad Eestis oleme juba ligikaudu 20 aastat.
INTERNO PLAADIMAJA AS kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?