FORCE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
FORCE OÜ hetkeolukord
Juba 1699 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Osaühing Force on asutatud 2007. aasta aprillikuus, samal aastal alustasime ka tegevusega. Ettevõttel oli mitmeid tegevusvaldkondi milleks olid projektijuhtimine, graafiline disain, animatsioon, illustratsioon, videotöötlus, video eriefektid, trükitööd ning veebilehtede ja andmebaaside programmeerimine. Kokkuvõttes tegeles ettevõtte reklaamiagentuurina visuaalkommunikatsioonis. Enda tegevuses pakuti kõikvõimalikku, mida oli tarvis ürituste, meelelahutuslike sündmuste ning väiksemale grupile kui ka suurematele massidele informatsiooni edastamiseks.
Meie eesmärk oli pakkuda enda klientidele parima hinna-kvaliteedi suhtega. Seda võimaldasid meie pikaaegsed partnerid ja kogemused selles vallas aastast 2000. 2012.aastal investeeris ettevõtte ilma laenu võtmata töövahenditesse ostes juurde üle 6000eur väärtuses arvuti ja programmid ning võeti juurde töötaja. Tänu investeeringule ja uuele töötajale laiendasime enda tegevusvaldkonda telereklaamide videotöötluse ja animatsiooni vallas, mille tulemusel valmisid mitmed suuremad projektid nii Eestis kui väljaspool.
2012. Aastal suurenes märkimisväärselt välisturu osakaal meie töömahus ning loodi mitmeid püsivaid sidemeid mitmete välisagentuuridega aastatepikkuseks koostööks. Meie poolt valminud disainitööd, animatsioonitööd ja programmeerimistööd läksid järgnevate aastate jooksul kasutusse Dubais, Austraalias, USAs, Bulgaarias, Inglismaal, Venemaal, Maltal ja mitmelpool mujal. Eesmärgiks oli 2012. Aastal teha ilma laenu võtmata investeering, mis kasvatab meie käivet ning kasumlikust. See otsus viis juba 2012. aasta lõpuks mitmete positiivsete projektideni.
2013. aasta oli selleks et eelnevalt tehtud samme töös hoida ning kindlustada ettevõtte tegevuse tugevust. Ettevõttel oli märksa rohkem tööd ning kogu aasta sai tegeletud lisa töötajate leidmisega, mis jätkub ka 2014. ja 2015. aastal. Eesmärk ei olnud kiirelt vaid kindlalt areneda ning selle tõttu valitakse pikalt töölisi. Tänu tehtud investeeringutele oli ettevõttel võimalik aastatel 2013-2015 hoida kulud madalamad, mis omakorda aitas saavutada positiivset tulemust.
2016 möödus tööjõu otsingutega ning suuremate ettevõtte kolimistöödega. Tehtud sai ilma laenu võtmata üle 20 000eur suurused investeeringud mis viisid ettevõtte käibe ja kasumi tõusule ning kasvatasid meeskonda kolme liikme võrra. Jätkuvalt panime rõhku ettevõtte süsteemide efektiivsuse kasvatamisele olles võimelised teostama palju enamat väiksema meeskonnaga pakkudes kiiret teenust ja konkuretsivõimelist hinda.
2017. aasta näitas, et turul ei õnnestu leida arengu kasvamiseks vajaminevat kvaliteetset ning motiveeritud tööjõudu ning aasta osutus üheks raskeimaiks ettevõtte ajaloos. Aasta lõpul sai langetatud otsus senise tegevussuunal tagasi tõmbumise kasuks seoses antud valdkonna väärtuse langusega turul mis ei võimalda üha kasvavat palgasoovi tagada. 2017 majandusaastal oli 4-7 töötajat. Samuti kasutasime teiste firmade tööjõudu.
2018. aasta võttis ettevõtte aja maha ümberõppimiseks ja uue struktuuri ehitamiseks, et jätkata kasumlikumal ning suurema potentsiaaliga suunal. 2018. lõpetas ettevõte regulaarse majandustegevuse. Varasema valdkonna põhist äritegevust ei toimunud kuni 2020 aasta lõpuni.
Peale mitme aastast tegevuse pausi alustas 2020 lõpp ettevõte taas ärilise tegevusega ning reklaami suunalt on liigutud strateegilise disainiteenuse pakkumisele, mis aitab ettevõtetel ärieesmärke tõhusamalt saavutada läbi disaini võimekuse rakendamise. Ettevõtte osanikuks astus kunagine ettevõtte töötaja. Vahepealne aja maha võtmine ja suuna muutmiseks ettevalmistumine on end ära tasumas. Müük on juba praeguseks märkimisväärselt suurenenud ning 2021. aasta prognoositav käive ületab 150 000€ piiri, mis on 2 töötaja kohta positiivne tootlikus disaini sektoris. Lähiaja fookuseks on koostööpartnerid, mitte tööjõu palkamine ning üksikud aastate pikkused koostööd klientidega, mitte mitmed väiksed tellimused. Ühtlasi koolitame alustavaid reklaamiagentuure jagades enda 20 aasta pikkusi kogemusi turundus ja reklaami sektoris.
Eelnevalt prognoositud 150 000€ müügitulu sai tublilt ületatud. Ettevõtte tulevikueesmärk on keskenduda konsultatsioonile käitumise disaini ja strateegilise disaini suunal. Ettevõttesse ei ole plaanis palgata lisa tööjõudu vaid kaasata aina enam koostööpartnereid ühiste projektide elluviimiseks.
2022. aasta osutus lõpusirgel muutuste rohkeks ning ettevõtte juhatusest lahkus üks liige, mille järgselt ettevõtte tegevus sisuliselt seiskus kuna algse plaani järgsed investeeringud ei saanud rakendatud. Ettevõtte tõmbas enda kulutused minimaalseks ja on hetkel klientideta ning tegevusplaanita.
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?