GLOBAL WINE HOUSE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
GLOBAL WINE HOUSE OÜ hetkeolukord
Juba 1313 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 25 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Global Wine House OÜ peamiseks tegevusvaldkonnaks on ettevõttele kuuluvate alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide kaubamärkide tootearendus ning kaupade turustamine läbi tootjate ja hulgimüüjate võrgustiku Euroopa Liidus ja mujal.
Ettevõttes töötab 3 inimest ja töötajate arvu ei ole plaanis lähitulevikus suurendada. Enamus teenustest ostetakse sisse, uute turgude leidmisel kasutatakse väliskonsultantide abi.
Võrreldes 2022. aastaga osutusid tulemused veidi paremaks. 2023. müügitulu oli 937 tuh eurot (2022. aastal 904 tuh eurot) ja kasum 189 tuh eurot (2022. aastal 169 tuh eurot).
Sarnaselt eelmisele aastale teeniti põhiosa tulust Hispaanias, Itaalias ja Leedus.
2023. aasta põhifookus oli suunatud tegevuse korrastamisele Baltikumis ja uute projektide ettevalmistusele. Lisaks veinile on alustatud teiste alkohoolsete jookide tootearendust.
Klaaspudelite ja muude tootmiseks vajaminevate materjalide turul on olukord stabiliseerunud ja see võimaldab jälle uute projektidega alustamist. Plaanis on suurendada originaal disainiga pudelite tootmist oma kaubamärgi toodetele ning esimesed sellised projektid on seotud
Aramis ja Wõlu kaubamärkidega.
Seoses Venemaa sõjalise sissetungiga Ukrainasse langesid ära Ukraina, Valgevene ja Venemaa turud, mille taastumist ei ole lähitulevikus ette näha.
2024. aastal on plaanis siiski 2023. aasta tulemust parandada ja jõuda 200 tuhande eurose
GLOBAL WINE HOUSE OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?