THT FACTOR OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
THT FACTOR OÜ hetkeolukord
Juba 1019 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
THT Factor OÜ alustas äritegevust juunis 2016, Liha&Tapase kaupluse avamisega Rocca al Mare Kaubanduskeskuses.
Liha&Tapas on uus kaubamärk, eesmärgiga tuua maale ja turustada kvaliteetseid lihatooteid ja suupisteid.
Peamisteks müügi toodeteks on laagerdunud loomaliha, singid, vorstid, kastmed, suupisted ja veinid.
Peamisteks tarnijateks liha ja vorstitooted hispaania Sola, E-Toidupood, Almerc Holding OÜ.
Veinide osas Balmerk AS, eDrinks OÜ ja MITI grupp
Toodete importimiseks on sõlmitud lepingud veinide osas Hispaania veinitootjaga MAS RODO, ning suupistete osas Hispaania kaubamärgiga
Espinaler 2017. a leiti uued partnerid Hispaaniast sinkide, vorstitoodete, suupistete ja veinide impordiks,
THT FACTOR OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?