LUXEVENTS OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
LUXEVENTS OÜ hetkeolukord
Juba 1455 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2024
Ülevaade 2024.aastal jätkas Luxevents OÜ oma positsiooni tugevdamist Eesti privaatkokkade turul, pakkudes eksklusiivseid in-house elamusi nii eraklientidele kui ka ettevõtetele. Ettevõtte põhifookuses oli isikupärastatud teenuse pakkumine, menüüde mitmekesistamine ning uute elamuslike lisateenuste arendamine.
Olulisemad saavutused
Kliendibaasi kasv: Kliendibaas kasvas stabiilselt, aasta jooksul teenindati tipphooajal 3-4 klienti kuus ning madalhooajal 1–2 klienti kuus. Kokku osutati teenust umbes 40 kliendile aastas.
Uued teenused: Laiendasime teenuste valikut, pakkudes lisaks privaatkokale ka molekulaargastronoomia töötubasid, kokteilikoolitusi, pimedate õhtusöökide elamusi, nõude renti, veini- ja joogipaaritusi, fotograafiat, elavat muusikat ning mustkunsti-show’sid.
Ettevõtete üritused: Korraldasime edukalt mitmeid jõulu- ja aastavahetuse üritusi ettevõtetele, mis moodustasid ligikaudu 20% kogu aasta käibest.
Kliendirahulolu: Kliendirahulolu püsis kõrgel tasemel.
Turundus ja nähtavus: Jätkasime aktiivset turundust sotsiaalmeedias (eelkõige Facebookis ja Google Adsis), mis tõi kaasa uusi kliente ja suurendas brändi tuntust. Samuti parandasime visuaalset identiteeti ning alustasime tiktoki nähtavuse kasvatamist.
Töötajate arendamine: Kõik koostööpartnerid täiendasid end erialaselt ning uued liikmed läbisid põhjaliku väljaõppe ettevõtte menüüde ja standardite osas.
Finantstulemused
Käive: 2024. aasta eesmärgiks oli 100 000 € käibe saavutamine. Tegelik käive jäi sellele eesmärgile alla, kuid näitas stabiilset kasvu võrreldes varasemate aastatega.
Hinnapoliitika: Teenuse hinnad püsisid vahemikus 50-150€ inimese kohta, võimaldades pakkuda kõrget kvaliteeti ja personaalsust.
Kulud: Peamised kulud olid seotud tooraine, personali, inventari hoolduse, ruumirendi ning turundusega.
Peamised väljakutsed
Turundus: Suurimaks väljakutseks jäi jätkuvalt nähtavuse kasvatamine ja uute klientide leidmine. Sotsiaalmeedia ja Google Adsi ROI mõõtmine vajab täiendavat süsteemsust.
Pakkumiste arendamine: Vajadus paremate eripakkumiste ja järeltegevuste järele, et suurendada korduvklientide osakaalu.
Tagasiside kogumine: Hetkel puudub süsteemne klienditagasiside kogumise protsess, mis on arendamisel.
Tulevikuvaade 2025.aastaks on eesmärgiks kasvatada käivet, suurendada ettevõtete ürituste osakaalu ning arendada välja klienditagasiside süsteem. Jätkame uute elamuslike teenuste arendamist ning panustame veelgi rohkem brändi nähtavusse ja sisuturundusse. Lisaks on plaan avada söögikoht La
Munchies.
LUXEVENTS OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?



