CARVERTICAL OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
CARVERTICAL OÜ hetkeolukord
Juba 814 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
CarVertical OÜ asutati 26.01.2018. CarVertical OÜ põhitegevuseks on IT andmete kogumine, mis kasutatakse autotööstuses.
Ettevõte kasutab tehnoloogiat ja kogub võimalikult palju andmeid erinevate kasutatud autode kohta, ühendades neid andmeid ja luues uusi erinevaid tooteid, mida turustajad saavad müüa b2b ja b2c segmentides. Technologiat kasutatakse sõidukite ostjate kaitsmiseks pettuste eest.
Tulevikus ettevõte kavatseb töötada samas ärivaldkonnas. Aruandeperiood algab 01.01.2022 ja lõpeb 31.12.2022.
Aruandeaastal investeeringuid ei toimunud.
Ettevõttes on üks juhatuse liige.
2022. aastal olid väljamaksed juhatusele (töötasu ja kaubamärgi kasutamise eest).
carVertical OÜ 2022. aasta lõppes kahjumiga summas 452 061 EUR (2021. aasta lõppes kahjumiga 290 309 EUR).
2022. aastal oli müügitulu summas 5 002 472 EUR (2021. aastal oli 4 250 287 EUR).
Aruandeperioodi jooksul ei olnud olulisi sündmusi, mis võiksid mõjutada järgmiste majandusaastate tulemutsi.
2023.aastal ettevõte jätkab oma äritegevust.
2023. aastal asutati tütarettevõte Suurbritannias.
carVertical OÜ peamised finantssuhtarvud: 2022 2021
Müügitulu 5 002 472 4 250 287
Puhaskasum(-kahjum) -452 061 -290 309
Käibevara 493 583 920 638
Lühiajalised kohustused 381 350 356 344
Varad 493 668 920 723
Omakapital 112 318 564 379
Puhasrentaablus (%) -9,04% -6,83%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) 1,29 2,58
ROA (%) -91,57% -31,53%
ROE (%) -402,48% -51,44%
Puhasrentaablus (%) = ((puhaskasum(-kahjum)/müügitulu)x 100)
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustused
ROA (%) = ((puhaskasum(-kahjum)/varad) x 100)
ROE (%) = ((puhaskasum(-kahjum)/omakapital) x 100) 2021. ja 2022. aasta kahjud ei tekkinud juhuslikult. Selle põhjused olid järgmised:
Märkimisväärsed sõidukite andmekomplektide omandamised ja reklaamikampaaniad televiisoris ja raadios brändi suurema tuntuse saavutamiseks turul.
Need on kaks peamist põhjust aastate kaotuste tekkeks. 2023. aastal suurendati kasumimarginaali. Kui 2023. aasta viimases kvartalis ei esine ühtegi vääramatu jõuga seotud asjaolude, siis 2023 aasta sulgeb kasumiga.
Aastal 2024 kavatseb ettevõte muuta oma põhikliendiga ülekandehinna poliitikat, mis suurendab kasumlikkust. Prognooside kohaselt peaks 2024. aasta katma olulise osa varasematest investeeringutest.
CARVERTICAL OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?