Rohkema info nägemiseks:

ÄRINIMETU OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Olgu sul uus ettevõte, projekt või sündmus, mis vajab PR-hoogu, või otsid värsket vaatenurka vanale heale algatusele – paneme igaljuhul selle PRatta veerema.

Meie ettevõtte lugu

?

Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid

Ettevõtte lugu

Usume, et igal brändil on jutustamist väärt lugu - narratiiv, mis kõnetab südameid ja mõtteid, jättes püsivaid muljeid. Meie missiooniks on olla säde, mis süütab teie brändi potentsiaali, muutes teie visiooni köitvaks looks, mis haarab teie publikut ja viib teie äri edasi.

Meie teenused

  • PR-stardiplatvorm: alustavatele ettevõtetele, kes on valmis oma jälje jätma, pakume stardiplatvormi teenust, mis tagab teie brändi suurejoonelise sisenemise. Me töötame koos teiega, et luua tugev ja meeldejääv identiteet, koostada pressiteateid, korraldada avaüritusi ja käivitada sotsiaalmeedia kampaaniaid. Kõik on süsteemse teostuse ja järjepidevuse küsimus, et tagada, et kõik kuuleksid teie saabumise kõminat.
  • Projekti- ja kampaaniastrateegia: olgu selleks heategevuskampaania, uus toode või teenus, me paneme PR-rattad liikuma. Me töötame välja kommunikatsiooniplaani, mis toimetab teie sõnumi õigetele sihtrühmadele, toetades teie kampaaniat meediaplaneerimise ja köitvate reklaamsõnumitega.
  • Ürituse reklaam: iga üritus vajab tõuget, et teie publik teaks, kuhu minna ja miks. Me loome ürituste turunduslugusid, paneme kokku pressikomplektid, töötame välja sotsiaalmeedia strateegiad ja viime oma mõtted kooskõlla, et tagada meediakajastus nii enne kui ka pärast teie üritust.
  • Projekti elustamine: mõned algatused vajavad lihtsalt uut perspektiivi ja uut energiat. Me aitame teil viia olemasoleva projektiga, millel on kasutamata potentsiaal, järgmisele tasemele. Värsked vaatenurgad, tegevused ja strateegilised uuendused võivad igale ettevõtmisele uut elu sisse puhuda.

Meie PR-professionaalide meeskond on varustatud tööriistade ja teadmistega, et teie bränd silma paistaks. Alates PR- ja mainekujundusest kuni pressiteadete ja uudislugude koostamiseni pakume teile PR-tuge, mida vajate meedias plahvatuse tegemiseks. Ja kui on juttu sotsiaalmeedia promost, siis teame täpselt, kuidas kaasata ja kasvatada teie publikut.

Valmis oma brändi stratosfääri lennutama? Paneme PR-rattad liikuma. Võtke meiega ühendust juba täna ja vaadake, kuidas teie brändilugu hargnema hakkab.

Kodulehele!

ÄRINIMETU OÜ kontaktid

Mida kliendid arvavad?
?

Ettevõtte klientide arvamused

- Paul K.

Meie ettevõtte turuletoomine oli tänu teie tiimile tõeline õnnestumine! Teie põhjalik töö pressiteadete koostamisel ja sotsiaalmeedia kampaaniate juhtimisel aitas luua brändi ümber elevust ja panna meid õigesti kaardile.

- Kaisa R.

Teie tiimi panus meie kampaania strateegiasse oli hindamatu.

- Taavi T.

Oleme väga rahul teie teenusega, eriti sellega, kuidas te aitasite meie olemasolevale projektile uue elu sisse puhuda.

Kuidas viia läbi turu-uuringut, et tagada uue brändi edukas turuletoomine?

Uue brändi turuletoomine on määrava tähtsusega hetk, mis võib seada tooni ettevõtte tulevasele edule. Strateegiline lähenemine sellele protsessile on oluline, et jätta turule püsiv mulje ja luua tugev alus kasvuks. Strateegia 1: Põhjalik turu-uuring Enne brändi turuletoomist on oluline mõista keskkonda, kuhu sisened. Põhjalik turu-uuring on informeeritud otsuste tegemise ja strateegilise planeerimise aluseks. Teada, kellele su bränd räägib, on esimene samm resonantse sõnumi loomisel. Määratle oma publik demograafia, huvide ja käitumise järgi, et kohandada oma brändingu jõupingutusi

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas koostada mõjus pressiteade, mis meediat köidab?

Pressiteated on avalike suhete tööriistakasti põhivahend. Need on ametlikud avaldused, mis edastatakse meediaväljaannetele, pakkudes teavet konkreetse küsimuse
ssb.ee
Pressiteated on avalike suhete tööriistakasti põhivahend. Need on ametlikud avaldused, mis edastatakse meediaväljaannetele, pakkudes teavet konkreetse küsimuse kohta. Strateegilise suhtluse kontekstis on need hädavajalikud uute toodete, oluliste muudatuste või sündmuste teatavaks tegemisel viisil, mis püüab juhtida avalikku arvamust ja saada meediakajastust. Kuigi pressiteadete põhieesmärk on jäänud samaks, on nende vorm ja levitamine digitaalmeedia tulekuga arenenud. Tänapäeva pressiteated on loodud jõudmaks mitte ainult traditsiooniliste ajakirjanikeni, vaid ka veebi avaldajateni,

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Pildid ja fotod

Ettevõtte referentsid ja brändipildid

?
image
image
image
image
image
image
image
image

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.