Rohkema info nägemiseks:

DESTINATION PÄRNU MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 598; jälgijaid - 1. Arvustusi - 0; Artikleid 0 "Kirjuta DESTINATION PÄRNU MTÜ kohta arvamuslugu!"

DESTINATION PÄRNU MTÜ hetkeolukord

Juba 598 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2022

MTÜ Destination Pärnu (edaspidi ka MTÜ või DP) asutati 2021. aasta 3. detsembril, mistõttu esitab MTÜ 2021. viimase kuu ja 2022. aasta kohta ühtse aastaaruande. MTÜ juhatusse valiti asutamisel Jaan Ratnik, Tom Aloha ja Aivar Ruukel.

2022. aasta esimene kvartal kulus peamiselt DP tegevuse käivitamiseks ning asjaajamise sisse seadmiseks. Võeti vastu ka uusi liikmeid.

Tegevuse korraldamiseks ja koordineerimiseks moodustati juhtgrupp, kuhu lisaks juhatuse liikmetele kuulusid vabatahtlikena ka mitmete MTÜ

DP liikmete esindajad, samuti kaasati lepinguliste konsultantide ja nõustajate abi.

Juhtgrupi töö toimus regulaarsete koosolekute vormis. Esimesena koostati tegevusplaan 2022. aastaks.

Algne tegevusplaan koosnes järgnevatest osadest: (cid:127) Kaardistada Pärnumaa turismiettevõtjate ja teiste turismiga seotud sihtgruppide ootused ja vajadused, sealhulgas: (cid:127) Määratleda Pärnumaa turismi põhiprotsess ja abiprotsessid.

(cid:127) Sõnastada DP liikmete väärtused (enda ja teiste jaoks).

(cid:127) Leida ühishuvid, sõnastada siht ning püstitada eesmärgid.

(cid:127) Leppida kokku sihi suunas liikumise ja eesmärkide täitmise põhimõtted, sealhulgas: (cid:127) Koostööprintsiibid (väärtustest lähtuvalt).

(cid:127) Tegevusmudel, vajalikud vahendid.

(cid:127) Ressursside kaasamine.

(cid:127) Inimesed, organisatsioonid, suhted nende vahel.

(cid:127) Tulemuste mõõtmise ja hindamise kriteeriumid.

(cid:127) Planeerida ühistegevused, (s.h. turundustegevused).

(cid:127) Tuvastada liikmete valmisolek omalt poolt panustada.

(cid:127) Käivitada tegevused turismihooajaks 2023.

Turismisektori asjaosaliste ootuste kaardistamiseks viis juhtgrupp läbi online küsitluse, vesteldi turismiettevõtjatega otse ning korraldati kaasamiskoosolekuid. Samuti osalesid juhtgrupi liikmed teistel turismiteemalistel koosolekutel ja foorumitel.

MTÜ DP juhtgrupp alustas paralleelselt sidusgruppide huvide kaardistamise ja ühistegevuste planeerimisega ka läbirääkimisi EAS-i, Pärnu linnavalitsuse, Pärnumaa Omavalitsuste Liidu, Pärnumaa Arenduskeskuse ning teiste Pärnumaa turismitegevusega seotud organisatsioonidega.

Läbirääkimiste eesmärgiks oli turismi arendamise ja edendamise alase koostöö korraldamine ning võimalike finantseerimisallikate leidmine.

Teemaks kerkis ka EAS-i välja pakutud Pärnumaa Destination Management Organization (ehk DMO) moodustamine

Juhtgrupi liikmed korraldasid ka MTÜ DP domeeni registreerimise, e-mailiserveri käivitamise, sotsiaalmeedialehekülje FB käivitamise. Juhtgrupi liikmed kirjutasid turismisihtkoha arendamise ning turismiettevõtjate koostööst sündiva sünergia teemal mitmeid artikleid, mille avaldasid nii

Pärnu kohalik ajaleht kui üleriiklikud väljaanded.

MTÜ liikmed viisid läbi Pärnu-Helsingi ja Pärnu-Stockholmi lennuliinide turunduskampaaniad sihtturgudel.

MTÜ juhatuse kutsel viidi „Tervise Paradiisis" läbi esimene Pärnu Turismiettevõtjate Sümpoosion, millel osalejad otsustasid võtta suuna Pärnu linnapea poolt välja pakutud lahendusele, mille kohaselt MTÜ Destination Pärnu võiks olla Pärnumaa DMO.

Juhtgrupp alustas vastava strateegia, tegevusplaani ja eelarve loomist, milleks kaasati Pärnumaa Arenduskeskuse eksperdid. Juhtgrupi ja liikmete vabatahtliku panuse abil valmis DMO-strateegia rekordilise 4 nädalaga ning seda esitleti Pärnu linnavalitsusele, EAS-i DMO-valdkonna asjaosalistele ning Pärnumaa Omavalitsuste Liidu liikmetele. Toimusid ka MTÜ liikmete kaasamised ning arutelud.

Pärast Pärnu Linnavalitsuse otsust, et Pärnumaa DMO on siiski linnavalitsus ise ning MTÜ DP kaasatakse turunduspartnerina, alustas MTÜ DP juhtgrupp turismiturundusstrateegia koostamist. Selleks kaasati MTÜ liikmed ning nende turundusspetsialistid.

Valminud Pärnumaa turismiturunduse kava esitleti Pärnu Linnavalitsusele, kus see heaks kiideti ning alustati Pärnumaa DMO lepingu ettevalmistamist.

Valmistudes 2023. aastaks, viis MTÜ juhtgrupp läbi personaliotsingu MTÜ-le turundusjuhi ja turundusspetsialisti leidmiseks, sobivate kandidaatidega sõlmiti töölepingud.

MTÜ tulud koosnesid 2022. aastal peamiselt liikmete liikmemaksudest, liikmete vabatahtlikest täiendavatest liikme-maksudest.

MTÜ kulud 2022. aastal olid tegevuse sisse seadmise, planeerimise ja korraldamisega seotud sisse ostetud teenused, töötajaid MTÜ

Destination Pärnul 2022. aastal ei olnud, juhatuse liikmetele tasu ei makstud. 2022. aasta lõpu seisuga oli MTÜ-l 31 liiget.

DESTINATION PÄRNU MTÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.