Sulge
ALUSTA ÕPPIMIST
Ülevaade
Storybook platvormi tutvustus
Storybook rakenduste tutvustus
BRÄNDIJUHTIMINE JA DIGITURUNDUS
ISIKLIK MEEDIALEHT
USALDUSVÄÄRSUSE REITINGUD
VEEBIRAKENDUS (Chrome, Safari, Firefox)
MOBIILIRAKENDUS Storybook-MINI
MÜÜGIJUHTIMINE JA KLIENDIVÕRGUSTIK
OTSETURUNDUS
HANKED
TURUNDUSNIMEKIRJAD (CRM)
ANDMELIIDES (alternatiiv CSV)
TÖÖANDJA BRÄND JA PERSONALIJUHTIMINE
KARJÄÄRILEHT (Tööandja bränd)
TÖÖPAKKUMISED
TÖÖKUULUTUSE DIGITURUNDUS
TÖÖTEGIJATE OTSING
KREDIIDI- JA RAHAVOO JUHTIMINE
ETTEVÕTETE JA ISIKUTE RAPORTID
KREDIIDI- JA FINANTSTAUST VEEBIS (CRM, ERP)
VÕLAHALDUSTEENUSED
TUGITEENUSED
Eelmine Järgmine
Teemad
TÖÖANDJA BRÄND JA PERSONALIJUHTIMINE

Kas teadsite, et 86 protsenti töötajatest ei kandideeriks halva mainega ettevõttesse ega jätkaks seal töötamist? Sellest statistikast peaks piisama, et aidata teie ettevõttel mõista, kuidas tööandja bränd ei mõjuta mitte ainult ettevõtte mainet ja tulemuslikkust, vaid ka teie võimet meelitada enda juurde talente ning hoida neid.

Karjäärileht

Turul on käimas sõda talentide pärast ja ettevõtted teevad kõik endast oleneva, et leida, meelitada ja värvata parimaid talente. Üks tipptalentide meelitamiseks vajalikke põhielemente on soliidne ja rikkaliku infoga karjäärileht. 

Atraktiivsed tööpakkumised

Teie töökuulutus peaks inspireerima tööotsijaid tegutsema, et tekiks huvi teie ettevõttesse tööle kandideerida. Tugevaid kandidaate meelitab ligi eeskätt just usaldusväärsuse garantii ("Usaldusväärne" reiting), mis lisatakse Teie ettevõtte karjäärilehele ja tööpakkumisele juurde (kvalifitseerumise korral).

Töökuulutuste digiturundus

Töökuulutuste laiemale levikule aitavad kaasa tööpakkumiste kuvamine ettevõtte profiilil Inforegistris ja ettevõtte meedialehel Storybookis. Tööpakkumiste nähtavust internetist aitavad suurendada optimeeritud SEO, struktureeritud andmed (Schema) ja ettevõtte avatud profiil ja positiivsed reitingud.

Töötajate (töötegijate) otsing

Tööjõuturult liigub järjest enam ettevõtlikke noori üle ettevõtlusturule, et pakkuda ettevõtetele tooteid ja teenuseid ettevõtjatena. Ligikaudu 85% ettevõtetest on ühemehefirmad - kokku ca 250 000 ettevõtet. Kõiki neid ettevõtteid juhivad inimesed, kes võivad olla teie potentsiaalsed töötajad, et osutada teile teenuseid kas projektipõhiselt või püsitööna. Vali täpne valdkond/oskused ja saada neile ettevõtjatele personaalne email tööpakkumisele kandideerimise kutsega.


KARJÄÄRILEHT (Tööandja bränd)

Rikkaliku taustinfoga tööandja karjäärileht luuakse automaatselt ettevõtetele tehisintellekti poolt. Teie ettevõttel on võimalik soovi korral seda veelgi omanäolisemaks muuta. Näiteks täiendage ettevõtte karäärilehte oma sõnumitega, vahetage värve/pilte, lisage uudiseid ja artikleid, liigutage plokkide asukohti jms.

Karjäärilehe sisu rikastatakse automaatselt analüütiliste mudelitega, statistiliste graafikutega ja usaldusväärsuse reitingutega (kvalifitseerumise korral) jpm.

Usaldusväärsuse ja kõrge maine esiletõstmine

Tugeva eelise tööjõu konkurentsiturul saate oma organisatsioonile koheselt sellest hetkest alates, kui olete avalikustanud ettevõtte positiivsed ehk usaldusväärsed reitingud. Kõrged finants-, krediidireitingud ja maineskoorid on töötajatele antud lubadus: „ Meid võib usaldada“ ja just usaldus teeb neist alatiseks pühendunud töötajad ja teie organisatsiooni igakülgsed toetajad.

NB! Reitingute avamiseks registreeru või logi Storybooki sisse ID-tarkvara abil.

  • Ettevõtte krediidiskoor

Teaduspõhine ettevõtte krediidiskoor koondab ettevõtte taustainfo ühte numbrisse ning hindab firma maksejõulisust ehk võimet täita kohustusi riigi, äripartnerite ja töötajate ees. Ettevõtte krediidiskoori visualiseeritakse interaktiivses graafikas, mis näitab skoori seisundit või muutumist alates ettevõtte asutamisest kuni järgneva 12-kuu tuleviku prognoosini.

NB! Soovi korral saad selle reaalajas toimiva krediidiskoori plugina lisada ka näiteks oma kodulehele.

  • Ettevõtte maineskoor

Ekspertide poolt loodud maineskoor moodustub ettevõtte viie peamise ärijuhtimisprotsessi kvaliteedimõõdiku kombinatsioonil: brändi-, krediidi-, müügi-, personali- ja varade juhtimine. Maineskoor mõõdab andmete väärtust ning hulka - mida väärtuslikumad on ettevõtte andmed (suur käive, hea finantsreiting, kõrged palgad, suured varade mahud jm) ja mida avatum on ettevõte (kontaktid, veeb, meta-andmed, sotsiaalmeedia, blogi, videod, uudised jpm), seda suurem on maineskoor.


Info töötajatele - hüved, uudised, videod, töötajad jpm

Karjäärileht räägib teie ettevõtte loo. See aitab potentsiaalsetel kandidaatidel ette kujutada end teie organisatsioonis töötamas ja teie töötajatel positiivsete kogemuste tõttu teie ettevõtet teistelegi tööandjaks soovitada. Algne karjäärileht luuakse tehisintellekti poolt, mis on sümbioos teie organisatsiooni veebilehe, blogi, videokanali, sotsiaalmeedia taustinfost. Karjäärileht on rikastatud reitingute ja statistiliste andmetega, mis töötajaid üljuhul alati huvitavad.

  • Uudised, videod, fotod, pildid

Teie karjäärilehe külastajad soovivad lugeda lugusid teie ettevõttest -  kus te praegu olete, kuidas te selleni jõudsite ja mille eest seisate. Kasutage karjäärilehe loomisel töötajate kogemuse ja ettevõtte kultuuri kirjeldamisel jutuvestmist, mis aitab luua sidet teie publikuga ja rõhutada teie brändi isikupära. 

Videokanali karussell kõikide teie ettevõtte videotega ilmub ja uueneb Karjäärilehele ise, kuid teil on endal võimalik esile tõsta videot, mis on suunatud just potentsiaalsetele töötajatele.

  • Tööandja hüved

Tööandja hüved ehk töötajatele suunatud väärtuspakkumised on Teie, kui tööandja kaubamärgi põhielement. See aitab teil meelitada ligi õigeid talente ja määratleb, mida te tööandjana talle pakute, näiteks karjääri edenemist, töö- ja eraelu tasakaalu, töö mitmekesisust ja kogukonda.

Seetõttu ei ole enam üllatav, et ligikaudu 75 protsenti tööotsijatest kaalub enne tööle kandideerimist organisatsiooni väärtuspakkumise sobivust nii töökohal kui väljaspool seda.

  • Missioon ja visioon

Tutvustage visiooni ja ettevõtte väärtusi, sest inimesed, kes mõistavad organisatsiooni üldpilti ja nõustuvad sellega, tunnevad tugevamat soovi kandideerida ettevõttesse ja panustada töösse. Tõenäolisemalt räägivad sellisel juhul ka töötajad oma tööst ja organisatsioonist positiivsemalt.

  • Juhtkond ja meeskond

Ettevõtte suurim investeering ja vara on inimkapital, mistõttu töötajate nimed, pildid, ametid ja kontaktid lisavad ettevõttele juurde inimlikku empaatilist elementi ja läbipaistvust, mis ühtlasi aitavad potentsiaalsetel kandidaatidel paremini suhestuda meeskonnaga.

  • Tööjõu statistika

Enim külastatud raport Storybookis on Töötajate raport, mistõttu töötajatega seotud statistilised näitajad annavad karjäärilehele märkimisväärset lisaväärtust, kuna andmed on objektiivsed - nad pärinevad erinevatest riiklikest registritest ja neid on töödeldud ning rikastatud analüütikaga.

Statistilised graafikad näitavad hinnangulisi keskmisi töötasusid, töötajate arvu ja nende tõusu või languse trende kvartalites ja/või läbi aastate. Samuti tööjõutootlikkust, kasumiteenimise võimekust ja trende.

  • Tööpakkumised ja kandideerimine

Teie ettevõtte karjäärileht sisaldab alati ka kõiki aktiivseid tööpakkumisi koos rikastatud taustinfoga, mis on avaldatud nii Storybookis kui ka kõigis teistes tööportaalides:

  • Storybook
  • Töötukassa
  • CV-Online
  • CV-Keskus
  • Eures

Karjäärilehel saavad kandideerimise soovi saata ka kõik huvitatud isikud, kes tahaksid kuuluda teie organisatsiooni. Seda ka juhul, kui aktiivset tööpakkumist või sobivat ametit hetkel pakkuda ei ole.


TÖÖPAKKUMISED

Me elame maailmas, kus inimesed tahavad enamat kui lihtsalt "tööd". Nad tahavad midagi, mida nad armastavad, midagi, millest nad saavad rõõmu tunda või midagi, mis on nende jaoks tõeliselt oluline.

Selleks, et saaksite ideaalsete kandidaatide jaoks silma paista, peate jätma hea ja väärika mulje oma ettevõtte tööpakkumisest. Teil on võimalik oma tööpakkumisi isikupärastada brändipiltide või fotodega. Soovi korral saate kasutada ka pildipanka, otsides märksõnade alusel pilti/fotot 3 miljoni kvaliteetse pildi hulgast.

Töökuulutusi saab lisada kahte moodi:

1. Kasutades tööpakkumise ankeedi vormi

2. Lisades oma tööpakkumise veebilehe lingi

Avaldamine Eestis ja välisturgudel

Tööpakkumisi saab avaldada tasuta ja piiramatult ning nad on nähtavad kõige prominentsemal kohal Storybookis ettevõtte meedialehel ja Inforegistris ettevõtte üldprofiilil. Välisturgudel tööpakkumiste avaldamine avaneb 2023 aastal.

Mõlemal portaalil on külastajate lehevaatamisi aastas üle 10 miljoni korra ja registreerujate arv ületab 100 tuhandet, millest aktiivseid kasutajaid on ca 70%.

  • Tööpakkumise ankeet

Tööpakkumise ankeedi täitmine on turvaline viis tööpakkumise avaldamiseks, sest kõik vajalikud infoväljad on suhteliselt minimalistlikud, kuid siiski piisavalt detailsed, et avalduks teie organisatsiooni esinduslik tööpakkumine. Peale ankeedi täitmist ja selle salvestamist, avaldub Töökuulutus automaatselt ning seda on võimalik soovi korral muuta/täiendada ettevõtte Töölaual.

  • Tööpakkumise veebilehe link

Kui Te olete tööpakkumise juba eelnevalt avaldanud mistahes veebilehel (näiteks ettevõtte karjäärilehel või mujal tööportaalis), siis saate oma tööpakkumise veebilehe linki jagada ning teie tööpakkumine avaldub automaatselt ka Storybooki tööturul. Veebilehe lingi lisamine on imelihtne, võttes aega vaid mõne hetke.


Püsivalt avalikud Töökuulutused (tähtajatud)

Tänapäeval vajavad organisatsioonid tööjõudu jätkupidevalt, mistõttu on mõttekas avaldada tööpakkumisi pikaajaliselt või lausa püsivalt ilma tähtajata. Püsivalt avalikel tööpakkumistel on mitu eelist:

Google SEO ja tööotsimise märksõnad

Otsimootorite jaoks on kõik tööpakkumised andmeliikide ja märksõnadega alusel struktureeritud (schema data), mida otsimootorite masinad suudavad paremini mõista ja inimestele otsitavat teavet kõrgematel positsioonidel näidata. Mida kauem on tööpakkumine üleval, seda kõrgemale positsioonile Googles see jõuab.

Teie veebilehe lingid (tagasilingid), mis esinevad teie Tööpakkumisel, tõstavad ka teie enda veebilehe autoriteetsust ja paraneb selle positsioon otsimootorite tulemustes.

Töökuulutuse jagamine

Püsivad töökuulutused, mida jagate sotsiaalmeedias või teie enda veebilehel, ei aegu ja neid on võimalik näha kas juhuslikult või teadlikult neile klikkides. Aegumise korral aga viivad tööpakkumise lingid teie ettevõtte Karjäärilehele Storybookis.


TÖÖKUULUTUSE DIGITURUNDUS

Kui potentsiaalsel töökandidaadil on valida avatud profiili ja usaldusväärse reitinguga ettevõtte või suletud profiili ja peidetud reitinguga ettevõtte vahel, siis üldjuhul teeb ta oma valiku peaaegu alati esimese kasuks.

NB! Positiivsetel reitingute avamiseks registreeru või logi Storybooki sisse ID-tarkvara abil.

Avatud profiili ja positiivsete reitingutega ettevõtted saavad kõrged hinnangud ka interneti otsimootorite poolt. Samuti paranevad töökuulutuste otsitulemused internetis erinevate märksõnade, uudiste, piltide jms alusel.

Töökuulutuse laiendatud turundamine toimub:

1. Kõikjal veebis ja otsimootorites

2. Valdkonna uudisvoogudes

Töökuulutuse esiletõstmine kõikjal veebis

Tööpakkumiste nähtavust ja ettevõtte usaldusväärsuse tausta laiendatakse märksõnade alusel ka Google otsimootorites. Lisaks Storybooki ja Inforegistri veebilehtedele näidatakse töökuulutusi ka brauserilaienduses Storybook WEB ning mobiiliäpis Storybook MINI.

Töökuulutuse levikule aitab kaasa atraktiivne tööpakkumine, mida oleme täiendavalt rikastanud usaldusväärsuse reitingutega. Oluliselt võimendavad nähtavust ka struktureeritud andmed ning tagasilingid teie veebilehele tõstavad selle autoriteetsust ja paraneb ka teie enda veebilehe positsioon otsimootorite tulemustes.

Inimesed otsivad Internetist infot, kui nad soovivad leida tööd, teenust, toodet või isegi ideed. Olge oma töökuulutustega nähtavad, et saada kvalifitseeritud liiklust potentsiaalsete töötajate poolt.

Veebirakendus näitab kõikjal internetis veebibrauseri ribal selle veebilehe omaniku usaldusväärsuse taustinfot ja veebilehe või veebitarkvara sisus esinevate ettevõtete ja nende esindajate nimede juures taustinfot, tööpakkumisi jpm.

Tööpakkumised on nähtavad igalpool veebis veebibrauseri laienduses, suurendades tööpakkumiste nähtavust just seal, kus inimesed veebilehtedel ringi liiguvad.

Mobiilirakendus näitab juba kõne sissetulemisel helistaja (ettevõtte) usaldusväärsuse reitingut ja finantsvõimekuse tausta.

Avatud positiivsete reitingute korral mitmekordistate ettevõtte võimalusi talentide ligimeelitamisel ja nende hoidmisel.

Töökuulutuse levik valdkonna uudisvoogudes

Kõik töökuulutused, mis ettevõtte kohta on näha (kas käsitsi lisatult või automaatselt uuenevalt), kuvatakse edasi Tööturus, valdkonna uudisvoogudes, Storybookis ja Inforegistris.

Ettevõtte profiil

Käsitsi sisestatud tööpakkumised avaldatakse koheselt Inforegistris ettevõtte üldprofiilil ja Storybookis ettevõtte meedialehel. Samuti raportis "Töötajad ja palgad" ja Karjäärilehel.

Kui aga avaldate tööpakkumise oma kodulehel või mujal veebilehel, jõuavad ka need automaatselt teie ettevõtte meedialehele, karjäärilehele ja Tööturgu.

Kõnetage oma profiili külastajat kõige värskemate töökuulutustega. Avaldamine ei võta aega rohkem, kui mõned minutid.

Valdkonna uudisvood

Ettevõtte töökuulutusi kuvatakse laiendatult edasi ka sama valdkonna (emtak, märksõna) ettevõtete profiilidel esinevas valdkonna uudisvoos (uuemad tööpakkumised alati eespool)

Olge alati oma töökuulutustega olemas seal, kus Kasutaja teie konkurente vaatab! Hoidke oma tööpakkumisi värskena, siis jääte paremini silma.

TÖÖTEGIJATE OTSING

Euroopas on umbes 60 miljonit inimest, kes on üksikettevõtjad. Nende kogukäive küündib 2 triljoni euroni, mis on võrreldav India SKT-ga, seega ainuüksi Euroopa üksikettevõtjad loovad sama palju lisaväärtust kui maailma suurima rahvaarvuga riik.

Tavalise palgatöö vahetamine üksikettevõtja või vabakutselise karjääri vastu on aeglaselt, aga järjepidevalt kasvav trend. Uuringud USA freelancerite osakaalu osas näitavad, et aastaks 2027 või 2028 ületab vabakutseliste arv tavalise töölepingu alusel töötavate inimeste arvu. *

*Allikas: DELFI.ee  Allan Martinson: ühel päeval OÜ-tame me kõik

Eestis on mikroettevõtteid ca 250 tuhat, mida juhib ühtekokku 186 tuhat üksikettevõtjat ja kes kõik suures osas müüvad oma aega ning oskuseid vabakutselistena, mistõttu aina enam kogub populaarsust otsida koostöövõimalusi tõõjõu vajaduste katmiseks just ettevõtlike ettevõtjate hulgast.

Ettevõtlikke inimesi on Eestis 458 tuhat ja ei ole vahet, kas soovid koostöö läbirääkimisi pidada tippjuhi või üksikettevõtjaga.

Seda on võimalik teha, kui saadate neile kõigepealt koostööpäringu Storybooki postkasti.


Otsing valdkonna jm parameetrite järgi

Ettevõtlikke inimesi leida, kellele koostöövõimalusi pakkuda, ei ole sugugi keeruline. Kuid siiski on väga oluline hästi läbi mõelda, milline on inimese profiil, kellega koostööd soovite teha ja seejärel teha täpne sihtotsing läbimõeldud profiili järgi.

Näiteks finantsjuhtimisega tegelevate tippjuhtide profiilid võib saada kätte, kui valida tegevusvaldkond raamatupidamine/auditeerimine, ettevõtluskogemus vähemalt 5-20 aastat, ettevõtlustulu 1-10 miljonit eurot, töötajate keskmine brutopalk alates 1500€, asukoht Tartu, aktiivseid ettevõtteid kuni 2 ja ainult naissoost ettevõtjad vanuses 35-55.

Näiteks ehitusega tegelevate mikroettevõtjate profiilid saab kätte, kui valida valdkond ehitus jms, ettevõtluskogemus 1-5 aastat, asukoht Põlva ja Tartut maakond, müügitulu puudub, töötajad puuduvad, meessoost ettevõtjad vanuses 20-40, krediidiskooriga "usaldusväärne" ja/või "neutraalne"

Töötegijate sihtrühma otsingu filtrid:

  • Tegevusvaldkondade järgi (vali EMTAK)
  • Krediidiskoor (usaldusväärne, neutraalne, piiripealne, problemaatiline, riskantne)
  • Maineskoor (alla -10000 kuni üle +10000)
  • Aktiivsete ettevõtete hulk (staatusega: registrisse kantud)
  • Finantsnäitajate vahemikud (müügitulu, kasum/kahjum, bilansimaht, krediidilimiit)
  • Töötajad (töötajate arv, palk, tootlikus)
  • Eksportöörid (valik riike)
  • Õiguslik vorm (AS, OÜ, MTÜ jne)
  • Ettevõtluskogemus (aastates)
  • Asukoht (maakond, vald, linn)

Tööpakkumise saatmine e-kirjaga sihtrühmale

Juhul, kui tegite tööpakkumise koostamisel valiku "soovin tööpakkumise saata e-kirjaga sihtgrupile", siis saadetakse see automaatselt edasi ka valitud sihtgrupi ettevõtlikele inimestele:

  • Sõnumipostkasti Storybookis, mida näevad:
    • otsustajad (juhatuse liikmed)
  • Otsustaja (isiku) profiilile Storybookis ja Inforegistris
    • nähtav on sõnumi märgis (vaid lugemata staatuses)
  • Otsustaja seire sündmustesse
    • Teavitus saabunud kirja kohta

Tööpakkumise kirju säilitatakse otsustajate sõnumipostkastis 3 kuud, millele saavad nad vastata kas sõnumipostkastis / chatis või teiega otse ühendust võttes.

NB! Tööpakkumise kirju saate korraga saata kuni 5000-le isikule!

Alustage tööpakkumise loomist SIIT.

TÖÖANDJA BRÄND JA PERSONALIJUHTIMISE pakett

Vaata soodustus-paketti ettevõttele -12%

14-päevane tasuta prooviaeg. Täielik ligipääs.

Vaata sooduspakkumist eraisikule -50%

14-päevane tasuta prooviaeg. Täielik ligipääs. Vaatan

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.