NEOLIFE INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord
Juba 2266 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 13 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2022
NeoLife International OÜ alustas oma tegevust Eestis aastal 1996. Firma tegevusalaks on hulgimüügi kaubandus otsemüügi põhimõttel iseseisvate edasimüüjate kaudu. Tootevalik sisaldab puhastus-, ihu- ja nahahooldusvahendeid, toidulisandeid ja kaalukontrolli tooteid.
Finantssuhtarvud 2022. majandusaasta jooksul võrreldes eelmise aastaga:
EUR 2022 2021
Müügitulu 2 961 382 ( -13,47 %) 3 422 348( 23,48 %)
Kasum 162 116 ( -11,34 % ) 182 854 (-23,35 %)
Tootearenduse protsessi tulemusena lansseeriti 2022 aastal üks uus toode. Fookus tootearendusele on jätkuv ka 2023 aastal, lisaks jätkuvad investeerngud ja uuendused IT süsteemides. .
Covid -19 on maailma majandust mõjutanud kõigil sotsiaalse ja ja majandusliku elu tasanditel , ka
NeoLife International OÜ on otsustanud kaitsta nii edasimüüjate kui ka töötajate tervist ja on piiranud sotsiaalset suhtlust, mille tulemusena oleme näinud muutust meie igapäevase äri arengutes. Online -üritused on enamuses vahetanud välja traditsioonilised kontaktkohtumised .
2022 aastal on siiski taastatud ka edasimüüjatele toimuvad kontaktseminarid lisaks veebikoolitustele, mis toimusid Covid-19 pandeemia vältel.Sõda Ukrainas ja hüppeline inflatsioonimäär Eestis on avaldanud negatiivset mõju ka meie äritegevusele.See on toonud kaasa tarne-ja tegevuskulude suurenemise, mõjutades samal ajal negatiivselt ka meie edasimüüjate maksejõudu.
Kommentaarid (0)