A.K.K. AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2832 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 26 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommen

A.K.K. AS hetkeolukord

Juba 2832 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 26 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2023

AS A.K.K. (emaettevõte) asutati 1993. aastal. Ettevõtte põhitegevuseks on põllumajanduses, põlevkivi tootmises, ehituses, maanteede remondis ja metsamajanduses kasutatava tehnika müük ja remont.

UAB A.K.K. (tütarettevõte Leedus) asutati 2003. aastal, mille põhiülesandeks on samuti müüa eelpool nimetatud valdkondades vajaminevat tehnikat ja nende varuosi.

Oleme jätkanud koostööd peamiste kauba tarnijatega Leedus, Lätis ja Poolas.

Emaettevõtte müügitulu 2023. aastal kokku moodustas 1 451 799 eurot.

Remonditeenuste tulu käibest moodustas 363 110 eurot.

Ettevõte lõpetas majandusaasta 64 483 eurose kahjumiga.

Tütarfirma müügitulu oli 129 471 eurot. Tütarettevõte lõpetas majandusaasta 6 308 eurose kahjumiga.

Alates 09.07.2014 esindame Hiina suurettevõtte LiuGong tehnikat Eesti ja Lätis. 2018.

aastal alustati koostööd kahe Itaalia tehnikatootjaga

Eurocomach ja BCS. AS A.K.K. on ainuesindaja eelpool nimetatud brändidele Eesti

Vabariigis. Eurocomach valiti koostööpartneriks, et täita järjest kasvavat nõudlust väikeekskavaatorite ja minilaadurite segmendile. BCS tootevalik annab laia valiku väiketraktorite müügil. Alates 02.11.2021 laiendasime oma esindatavat tootevalikut Soomes toodetud sõelkoppade kaubamärgiga COBRA, mis annab võimaluse müüa ekskavaatorite ja laadurite sõelkoppasid mitte ainult AS A.K.K.

poolt müüdavatele masinatele, vaid ka kõikidele teistele ekskavaatorite ja laadurite brändidele Eestis. Alates 10.02.2022 laiendasime oma esindatavat tootevalikut Itaalias toodetud lisaseadmetete kaubamärgiga MB Crusher, kes toodab ekskavaatoritele ning laaduritele sobivaid sõelkoppasid, purustuskoppasid ning sorteerimishaaratseid.

AS A.K.K. poolt turustatavate brändide teadlikkuse ja nende populaarsuse suurendamiseks viidi läbi demoesitlused AS A.K.K. tehnikapargis, mille tarbeks on ettevalmistatud tehnika demoplats, kus masinajuhid ja ostjad saavad ise tehnikat proovida. Klientidele pakuti ka praktilisi tehnika demoperioode, mille raames kliendi masinajuhid said kokkulepitud aja jooksul oma tööobjektil tehnikaga tööd teha, et veenduda selle sobivuses. AS A.K.K. on oma kohalolekut tehnikamaailmas edastanud läbi reklaamide ajakirjanduses, televisioonis, internetiportaalides ning uudiskirjades. Nendest oluliseima tähtsusega reklaamväljundid on ettevõtte sotsiaalmeedia leht “Facebookis” ning rahvusvahelise kajastusega tehnika ostu-müügiportaal “Mascus”.

Eesmärgid 2024. aastaks on:  teha teavitustööd LiuGong elektriliste masinate olemasolust Eesti turul;  informeerida rasketehnikat kasutavaid ettevõtteid elektriliste masinate ülalpidamiskulude efektiivsusest;  siseneda 30+ ton ekskavaatorite ja laadurite turule, et laiendada osakaalu karjääritehnikat kasutavate ettevõtete seas;  suurendada karjäärikallurite varuosade müüki Eesti turul;

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.