EPP OÜ hetkeolukord
Juba 4542 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 39 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Pjotr Krjutškov (10.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
EPP OÜ on välja kujundanud ja jätkab koolikaupade ja jõuluhooaja pakkematerjali turustamiseks nende kaupade ettemüügikampaania süsteemi. Selle süsteemi järgi toimuv tegevus võimaldab õigesti sisse osta nõutavaid kaupu ja normaliseerida laovarusid. Paljude aastate jooksul rakendatud süsteem on meie klientide poolt väga hästi vastu võetud, see hõlbustab ka klientide tööd kiiretel hooaegadel ja tugevdab kliendisuhet.
Tervisegrupi toodete osas on kasvavas trendis suuhooldustoodete müük. 2024. aastal võtsime osa tervisegrupi kliendiüritustest (loengupäevad,
Eesti Hambaarstide Päevad jms).
Tegime tõsiselt tööd Haigekassa soodustusega ortooside ja sukatoodete müümisel, registreerisime mitu uut soodustusega toodet ning alates 01.07.2025 lisanduvad haigekassa soodustuse nimekirja meditsiinilise näidustusega sukatooted. Tegemist on täiesti uue tehnoloogiaga valmistatud toodetega, millele tootja taotles Euroopas tunnustatud RAL- sertifikaadi. Meie kliendid on neid tooteid kaua oodanud ja soodustuse rakendumine aitab edaspidi oluliselt suurendada nimetatud kaubagrupi müüki.
Kulude kokkuhoiuks sulgesime Tallinna müügiesinduse ja koondasime seal töötanud müügiassistendi, jagades tema kohustused teistele töötajatele. Käibe vähenemise tõttu koondasime laos ühe komplekteerija.
Tegelesime jätkuvalt sortimendi optimeerimisega, vähendasime püsisortimendi artiklite arvu ja korrastasime laovaru.
Jätkuvalt tegelesime 2024. aastal e-poe korrastamise ja uuendamisega. Scudotex.ee veebipood, mis ei olnud Directo tarkvarapõhine ja nõudis palju käsitsitööd, ühendamine www.epp.ee veebipoega andis esialgu tagasilöögi müügis, kuna kliendid ei saanud tooteid osta harjumuspärasest keskkonnast, kuid aasta jooksul müügimaht taastus. See võimaldab klientidel tellida kogu kaup ühest kohast ja välistab olukorra, kus kliendi poolt tellitavat kaupa ei ole hetkel laos. Samuti vähenes meie töömaht, kuna nüüd on hallata ainult üks e-pood.
Kommentaarid (0)