TIKKURILA AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 30 735 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 100 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kom

TIKKURILA AS hetkeolukord

Juba 30 735 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 100 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 56 korda.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

Aktsiaselts Tikkurila on PPG kontsernile kuuluv tütarettevõtte Eestis. Ettevõtte põhitegevusalaks on ehitus-, remont- ja tööstusvärvide hulgimüük.

Ettevõtte esmane müügi sihtturg on Eesti, samas toimusid omatoodangu mõningad tarned ka teistele kontserni ettevõtetele Baltikumis.

2024. aastat iseloomustab majanduslangus, mis on saanud alguse Skandinaavia turgudelt, mis kindlasti mõjutab ka 2025 aastal ettevõtte tulemust. Eriti nähtavalt on see tabanud tavatarbija ostukäitumist läbi ketikaupluste, mis on mõjutanud aasta lõikes müügitulemust ja kasumlikkust. Väljakutsetest hoolimata on ettevõte teinud positiivse arengu ehitus- ja remondivärvide sektoris. 2022. aastal alanud Ukraina sõda mõjutab endiselt globaalset turgu ja hoiab tarbija ostukäitumist ebastabiilsena.

2021. aasta keskel jõudis lõpule PPG ostuprotsess omandada Tikkurila Grupp ja algas kahe ettevõtte integratsioon, lõplikuks ühinemisperioodi lõpuks märgiti 31.03.2022. Viimase aasta jooksul on tehtud endiselt olulisi samme PPG poliitikale ja regulatsioonidele üleminekul ning IT süsteemide ühildamisel.

Ettevõtte eesmärgiks on olla Eesti ja Baltikumi turul juhtivaks värvitootjaks nii tavatarbijale kui ka professionaalile, samas olla ka oluliseks tööstusvärvide tarnijaks Eesti turul, nii puidu- kui metallitööstuses. Tarbija keskkonnateadlikkus näitab kasvutrendi ja rõhku pööratakse endisest enam tervisele ohutumate ja keskkonnasõbralikematele värvitoodetele.

AS Tikkurila väljavaated järgnevaks aastateks on positiivsed, plaanime endisest rohkem kindlustada oma kohalolekut ja suurendada turuosa kõigis strateegiast lähtuvates valdkondades. Samuti jätkame turul müüdavate brändide ja tooteportfelli uuendamist. Liitumine PPG grupiga annab selleks uued võimalused ning enim rõhku pöörame keskkonnateadlikkusele ja tööohutusele.

Tulud, kulud, kasum

AS Tikkurila müügitulu 2024. aastal moodustas 23 mln eurot. AS Tikkurila puhaskahjum oli 0,36 mln eurot.

Peamised finantssuhtarvud: (eurodes) 2024 2023

Müügitulu 23 156 038 26 998 330

Tulu kasv -14,2% -6,5%

Brutokasum 5 943 938 6 362 493

Brutokasumi määr % 25,7% 23,3%

Puhaskahjum -364 289 -163 805

Kahjumi kasv 122,4% -64,8%

Puhasrentaablus -1,6% -0,6%

Käibevara 6 305 206 7 352 114

Lühiajalised kohustused 6 361 007 7 240 996

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,0 1,0

Omakapital kokku 912 722 1 277 011

Varad kokku 7 273 729 8 518 007

ROA -5,0% -1,9%

ROE -39,9% -12,8%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Boheemlik stiil | Tikkurila

Boheemlik stiil on justkui vabaduse ja loovuse manifestatsioon, kus reegleid ei järgita ning erinevad elemendid sulanduvad harmooniliseks tervikuks. Kui otsite
ssb.ee
Boheemlik stiil on justkui vabaduse ja loovuse manifestatsioon, kus reegleid ei järgita ning erinevad elemendid sulanduvad harmooniliseks tervikuks. Kui otsite viisi, kuidas luua ruum, mis kiirgab loovust, looduse lähedust ja boheemlikku hingust, siis Tikkurila pakub teile laia valikut tooteid, mis võimaldavad luua boheemlikku õhkkonda, kus saate vabalt väljendada oma individuaalsust. Boheemliku stiili võti on erksate ja kirevate värvide kasutamine. See on stiil, kus julgete segada erinevaid toone ja tekstuure, luues unikaalseid visuaalseid efekte. Tikkurila tooted pakuvad laias valikus

Luksuslik stiil | Tikkurila

Luksus on miski, mis ei seisne mitte ainult hinnas, vaid eelkõige tunde loomises. See on tunne, mis ümbritseb meid, kui astume ruumi, mis kiirgab elegantsi, sti
ssb.ee
Luksus on miski, mis ei seisne mitte ainult hinnas, vaid eelkõige tunde loomises. See on tunne, mis ümbritseb meid, kui astume ruumi, mis kiirgab elegantsi, stiili ja ülimat mugavust. Kui soovite luua oma kodus või äripinnal luksuslikku atmosfääri, on Tikkurila just see, mida vajate. Nende lai tootevalik pakub kvaliteetseid värvitoone ja -lahendusi, mis aitavad teil luua ruume, kus mugavus kohtub luksusega. Värvide valik mängib olulist rolli ruumi üldises meeleolus. Luksuslikus stiilis interjöörides on tavaliselt kasutusel sügavad ja rikkalikud värvitoonid, mis annavad ruumidele sügavust ja

Klassikaline stiil | Tikkurila

Kui räägime klassikalisest stiilist, siis astume sisse ajatusse, kus ajatus loeb ja elegants on võtmesõnaks. See on stiil, mis on aastakümneid olnud inspiratsio
ssb.ee
Kui räägime klassikalisest stiilist, siis astume sisse ajatusse, kus ajatus loeb ja elegants on võtmesõnaks. See on stiil, mis on aastakümneid olnud inspiratsiooniks interjööridisainis ning mis jätab endast maha ajatud ja elegantse jälje. Kuidas aga saavutada seda ajatut elegantsi oma kodu või äripinna sisekujunduses? Tikkurila pakub laias valikus tooteid, mis võimaldavad luua just seda unikaalset harmooniat, mis annab teie ruumidele klassikalist elegantsi ning püsivat ilu. Klassikaline stiil on tuntud oma tähelepanu toomise poolest detailidele. Väikesed puudutused, mis lisavad ruumile

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.