EESTI PAGAR AS hetkeolukord
Juba 15 606 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 66 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 198 korda.
Tegevusaruanne 2024
AS Eesti Pagar peamiseks tegevusalaks on pagari- ja kondiitritoodete tootmine ja turustamine.
Ettevõte turustab oma toodangut põhiliselt Eesti Vabariigis, Euroopa riikides ja välismaal.
2024. aastal oli AS Eesti Pagar müügikäive 100,97 miljonit eurot. Toodete põhisortiment 2024.aastal oluliselt ei muutunud.
2024. aastal oli AS Eesti Pagar keskmine töötajate arv 365 ning tööjõukulu 11,6 miljonit eurot.
2024. aastal investeeriti tootmislikku põhivarasse 11,3 miljonit eurot.
I Olulisemad sündmused aruandeperioodil.
2024. aasta jooksul toimusid ettevõttes sündmused, mis mõjutasid ettevõtte majandustulemusi 2024.aastal ja mille mõju kandub edasi ka järgnevate aastate majandustulemuste paranemisele, klientide rahulolu suurenemisele ja töökeskkonna olulisele paranemisele: (cid:127) Turuosa säilitamine.
(cid:127) Investeerimine uutesse tehnoloogiatesse ja robotidesse, tootmisprotsesside tehnilisse täiustamine ning optimeerimine.
(cid:127) Uue tootmisliini tellimine.
(cid:127) Ekspordimahu oluline suurendamine ja laienemine uutele turgudel, osalemine välismessidel.
(cid:127) Tootearendus, uute toodete turuletoomine lähtudes tarbijaskonna toitumisharjumuste muutustest ja eelistustest.
(cid:127) Ettevõtte tooteohutuse, kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamine.
II Koolitus.
2024.a. jooksul osalesid töötajad erialastel täienduskoolitustel Eestis.
On toimunud töötatajate individuaalsed ümber- ja väljaõpped, mis jätkuvad ka 2025.aastal.
III Perspektiivid.
2025.a. on planeeritud käibekasv
Põhieesmärgid 2025.a. majandusaastal: (cid:127) hoida toodete kõrget kvaliteeti (cid:127) uue tootmisliini käivitamine (cid:127) arendada tootevalikut (cid:127) täiustada, optimeerida ja robotiseerida tehniliselt ning tehnoloogiliselt tootmisprotsesse (cid:127) laiendada müüki välisturgudel (cid:127) arendada info-tehnoloogiat tootmises, müügitegevuses, finantsides jt. valdkondades kaasaegsema integreerituse suunas, tagamaks ettevõtte juhtimise efektiivsus.
IV Tegevuskeskkonna üldine areng ja selle mõju majandustulemustele.
Tugev konkurents pagaritoodete turul on loonud vajaduse: (cid:127) kõrgendatud tähelepanule toodete kvaliteedi ja tootearengule, (cid:127) tegeleda keskkonna säästlikuma tootmise juurutamisega, (cid:127) vähendada pakendeid ja suunata neid taaskasutusse, (cid:127) leida uusi välisturge, (cid:127) tegeleda infotehnolooglilise arendusega, (cid:127) tegeleda töötajate koolitusega.
AS Eesti Pagar tööjõuressurssi mõjutab endiselt oskustööjõu defitsiit Eestis, mis raskendab ettevõtte kindlustamist kompetentse tööjõuga.
Tooraine, energeetiliste ressursside hinnamuutused Eestis mõjutavad oluliselt toodete väljastushindu. Oluline on siinkohal optimaalne hinnapoliitika ja tootmise efektiivsus. Toorainete hinnad on võrreldes eelneva perioodiga küll stabiilsemad, kuid siiski pidevas muutuses ja ettearvamatud.
Kommentaarid (0)